úvod Proalergiky.cz > Diskuzní fórum > Diskuze: Alergie na kravské mléko

Alergie na kravské mléko

Daniela

25. 2. 2009
17:48

Dobrý den.Syn má rok a od narození má ekzém.Nyní jsme udělali testy z krve a vyšlo,že je alergikký
na mléko a mléčné výrobky.Prý mu už mléko nemám dávat vůbec.Jenže on pije mléko celkem hodně a i
v noci.Je ně zvyklý.Poradte prosím,jaké mléko nebo nějaký nápoj bych mu mohla dát,aby ho to příliš
nedráždilo.Děkuji za odpověd.

xkatii

7. 11. 2018
11:49

RE: Alergie na kravské mléko
Dobrý den,
vím že to sem možná nepatří, ale jsem studentkou 3. ročníku nutriční terapie na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích a pro svoji praktickou část bakalářské práce jejíž tématem je Vliv výživy na hladinu vápníku u dětí s alergií na mléčnou bílkovinu hledám 10 ochotných maminek, jejichž děti musí vlivem ABKM dodržovat bezmléčnou dietu, které by byly tak moc ochotné a zaslaly mi týdenní jídelníček jejich dětí, které bych následně zadala do programu NUTRISERVIS a zjistila tak zda je přísun vápníku dostatečný nebo zda může restrikce potravin obsahujících v nějaké formě mléko a mléčných výrobků způsobit nedostatek vápníku.
V případě zájmu mě prosím kontaktujte na email: [email protected]
Přeji hezký den.

Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

Andynka

31. 10. 2018
22:58

Ale kupujeme, nám domů beru umělé mléko, protože mám miminko a synovci tyhle kapsičky https://www.sunar.cz/sunarek-100-ovoce/ jsou jen z čistého ovoce. Jiné značky mají, že mohou obsahovat stopy mléka a mají v sobě přidaný cukr, což je hrůza.

Reagovat

Wendyv

31. 10. 2018
12:52

To v tom případě takové příkrmy nekupujete

Reagovat

Andynka

30. 10. 2018
21:33

No mě také ne, až co jsem začala číst podrobně, když zjistili, že synovec má alergii na kravské mléko.

Reagovat

Wendyv

29. 10. 2018
16:40

Nikdy mě to nenapadlo.

Reagovat

Andynka

28. 10. 2018
20:08

Bohužel nemluvím o mléčných, ale o ovocných. Dívali jste se někdy na obal, že některé obsahují stopy mléka?

Reagovat

Wendyv