Ekzém

Aneta

18. 4. 2006
21:15

Zdravím všechny návštěvníky těchto výborných stránek. Mým problémem je atopický ekzém. Mám několik mastí od
kožního lékaře, taky v lékárně zakoupenou konopnou mast. Ale přijde mi, že nic nezabírá, snad jedině
kortikosteroidní mast Belogent. Ale tu přece nemůžu používat věčně... Mám pocit, že se udrbu. Ekzém mám hlavně
v podpaží a na prsou. Už nevím skoro co nosit.jednak mi málem vadí i podprsenka a hlavně je tu potíž s
tričky:( Snažím se nosit volnější trika, nebo aspon s neupnutými rukávy, případně tílka. Jenže dnes už jsem
nemohla vydržet ani v tílku. Co mám ale teda nosit, do školy přece chodit musím. Jsem už docela zoufalá,
protože dnes s emi to rozlezlo i na ruce a je to skoro neúnosný... Prosím poraďte někdo.

Janča

26. 10. 2007
8:14

RE: Ekzém
O zimním ekzemu jsem ještě neslyšela. Spíš si myslím, že se bude jednat o atopický ekzém, který je
v létě zlepšený. Vaše dcera pracuje jako kadeřnice a to se mi k těmto problémům nějak nehodí.
Myslím si, že tam hrají roli také prostředky, které jako kadeřnice používá a bohužel dokud s nimi
bude pracovat asi se ekzém nezlepší. Ale prodávají se ochranné krémy, tzv. tekuté rukavice, které se
nanesou na ruce a zamezují kontaktu s alergeny. Víc mě opravdu nenepadá. Tak přeji vaší dceři hodně
trpělivosti.

Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

Dana Husnik

25. 10. 2007
23:07

Dobrý den, chtela bych se nekoho z Vás zeptat, jestli nemáte zkusenosti se zimnim exemem. Moji dceri je 21
let a povolanim je kadernice. Cele leto je v pohode a jakmile nastanou trochu studenejsi dny , tak ma tzv.
zimni exem,ktery se ji objevuje na rukou ,coz je pro ni jako kadernici veliky problem. Nejen ,ze ji ruce
strasne boli pri myti hlav atd.,ale i z estetickeho hlediska je to pro ni, ale i pro zakaznice velice
neprijemne.Jestli .ze by jste nekdo vedel nejakou radu, prosim napiste mi na tento e-mail. Moc moc dekuji Dana

Reagovat

Mirka

18. 10. 2007
14:19