Proalergiky.cz > Diskuzní fórum > Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení

Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení

soogun

1. 5. 2014
18:39

Dobrý den,

začínám být již opravdu zoufalý od mala se léčím s astmatem a alergiemi,ale vše se drželo pořád v bezproblémové rozumné míře. Nikdy jsem neměl nijak veliké problémy.

Je mi 23 let a zhruba cca před rokem se mi začala dělat na rukou vyrážka. Kožní mi předepsala kortikoidy vyrážka zmizela ale bohužel se třeba za dva týdny nebo dva měsíce zase vrátila. Je vždy pouze na rukou a nikde jinde. Před posledním měsícem se ale vrátila ve stádiu jako ještě nikdy :

http://img16.rajce.idnes.cz/d1601/9/9744/9744606_fc1cb18e9c165eba7fa3cbfed3816433/images/DSCN2573.jpg?ver=0


Obešel jsem celkem opravdu tři kožaře a každý mi chtěl opět předepsat jen kortykoidy,ale nikdo mi nebyl schopen říci o co se opravdu jedná. Nakonec jsem vyléčil vyrážku belodormem a opět mám klid. Otázkou je na jak dlouho.

Před měsícem,ale nastal z ničehonic další problém. Udělal jse mi flek na levém spánku na obličeji který vypadá v nejhorším stavu takto: http://img16.rajce.idnes.cz/d1601/9/9744/9744606_fc1cb18e9c165eba7fa3cbfed3816433/images/DSCN2586555.jpg?ver=0

Zároven s ním se mi někdy udělají i tyto fleky na zádech a hrudníku :

http://img16.rajce.idnes.cz/d1601/9/9744/9744606_fc1cb18e9c165eba7fa3cbfed3816433/images/DSCN2596.jpg?ver=0

http://img16.rajce.idnes.cz/d1601/9/9744/9744606_fc1cb18e9c165eba7fa3cbfed3816433/images/DSCN2597.jpg?ver=0

Tyto veliké fleky i veliké zarudnutí v obličeji obvykle zmizí do pár minut ale v obličeji zůstáva takový lehce načervenalý obrys neustále již asi měsíc. Nejhorší je,že nijak nemohu vypozorovat po čem to mám. Nemá to okamžitou souvislost s jídlem s nějakou látkou atd. Udělá se mi to například i jen tak doma u PC. Jediné co jsem vypozoroval je to,že je mi na ten flek v obličeji nepříjemé slunce. A že se to někdo zhorší ve stresových situacích když se začnu třeba potit atd.


Vyrážka na rukou mě dá se říct téměř nesvědí i když jí mám. Ani nijak nevysychá. Nikdy se mě nedostala kůže do vyschlého stádia a neměl jsem nucení drbat si kůži do krve. Dá se říct,že kdybych jí na rukou neviděl,tak o ní ani nevím.

Fleky na obličeji jsou dá se říct bez jakýchkoliv pupínků atd. Pouze je kůže jakoby více prokrvená a červená. Nesvědí a není suchá. Když se stav fleků zhorší,tak citím ve tváři na místech strašnou horkost a celkově cítím i v těle takový nával tepla.

Vím že je to asi opravdu vyčerpávající dotaz,ale abych se pohnul alespoň trochu z místa, je tu někdo kdo se někdy s nečím podobným setkal a mohl by mi říct zda-li se jedná o atopický ekzém? Případně jaké vyšetření mám u doktorů vyžadovat,když se sami k ničemu nemají?

Děkuji za případné odpovědi.

Krista

17. 6. 2017
15:39

RE: Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení
Dobry den vsem,kdo ma problemy s ruznym druhem ekzemu.Bohuzel,nemohu sem psat z pochopitelnych duvodu recepty atd,nevim,jestli se to smi,aby to nebyla reklama.Takze pokud ma nekdo problem,s kterym si nevi rady,muze mi zavolat na 607131750 ci napsat na email evamustang@centrum.cz a poslat i sve foto s problemem.Vynasla jsem bylinkove masticky,tinktury a dalsi,vse mam odskouseno a hlavne,bylinky jsou nasbirane tam,kde okolo 30km neni zadny prumysl,bylinky jsou ciste bez skodlivych latek a vse je bez konzervantu.Takze vhodne pro deti i dospelaky.






Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

mysalifree

14. 11. 2016
19:30

RE: Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení
===PŘÍSPĚVEK BYL SMAZÁN ADMINISTRÁTOREM Z DŮVODU NEŽÁDOUCÍ REKLAMY===

Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

mysalifree

14. 11. 2016
19:30

RE: Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení
Pro: kelnas===PŘÍSPĚVEK BYL SMAZÁN ADMINISTRÁTOREM Z DŮVODU NEŽÁDOUCÍ REKLAMY===

Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

kelnas

29. 3. 2016
23:10

RE: Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení
Dobrý den,
podařilo se vám vyléčit?
Podle fotek se zdá, že mám to samé. Mám to už několik let na hrudi a postupně to nalezlo i na tváře pod očima a kolem nosu, krk a teď už i na čelo. poslední měsíc už kolem vlasů.

Pomáhá nizoral ale jen na pár dní, to se to oloupe, pak max 14 dní klid a zase to začne červenat a loupat se - šupinky.

Musím to mazat hydratačním krémem jinak to je suché až na popraskání. Mazat to musím každý den ráno a večer, jinak se to rapidně zhorší. Hlavně na obličeji. Pokud se to zhorší vyrážka vytvoří mapy s jasným obrysem přechodu a je červená.

Poraďte co vyzkoušet, přestal jsem jíst mléčné výrobky - bez efektu.

Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

Věra, proalergiky.cz

9. 5. 2014
11:03

RE: Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení
Pro: soogunOtázka "na jak dlouho" jste to tím Belodermem zaléčil, je naprosto na místě, protože tohle se s nejvyšší pravděpodobností (a budu nejradši, když se budu mýlit, to mě věřte) vrátí.

A aby se to nevrátilo udělejte toto:

nejezte nezakysané mléčné produkty, jen zakysané, a to ještě ne každý den, ale tak ob 3 dny (čím mín tím líp). Nasaďte Hylak a pořiďte si Probiosan (ten na netu, v lékárnách to, narozdíl od Hylaku, běžně moc čsato nedostanete) .

Docela pěkně, byť asi nevědomě, jste popsal klíčové indicie, což je prima. Příště prosím napište do mojí diskuze "atop.ekzém dětí do 3 let"- já vím, nejste dítě, ale on se atop.projev dítěte od dospělého liší jen v časových horizontech (například, když dítěti aplikujete kortikoid, který vpodstatě jen zatlačí projev pod kůži - můžete si to nazvat "makeup efektem" - tak jemu se projev navenek dostane do pár dní, zpravidla do dvou, zatímco nám dospělých v řádech týdnů, prostě, děti léčit je vděčnější a pro mě pohodlnější, ale dospělé léčit taky umím, nerada páč je to nevděčná věc, ale pomůžu vám, neb to umím :-) ) .

Atopický ekzém....bude vám k něčemu, když napíšu, že se o něj jedná? Není to vpodstatě jedno? Není podstatnější se toho projevu zbavit? (což vám určitě nezajistí poměrně dosti nesměrodatné alergo testy a další vyšetření..) Podle mě je nejhlavnější se toho zbavit, takže se soustřeďme na toto = na vyhojení projevu.

Čím to mažete a v čem se koupete?

Prostě, budu potřebovat doplňující info, ale určitě - ty kortikoidy - to prostě ne, to není řešení. U dospělých to může sloužit jako úleva na překlenutí nejhorších období, jenomže podle toho, co čtu, tak vy to krizové období máte už sakra dlouho, tady už je potřeba se nějak pídit po příčině obtíží, nikoli řešit důsledek (=kortikoidy).

Vy taky berete nějaké léky na astma, že jo? Napište mě tedy ještě - čím mažete normálně (nikoli kort.), v čem se koupete, jaké používáte sprcháče, jaké berete léky.

Ten Hylak a Probiosan nasaďte hned, plus to dietní opatření, jež píšu.

Příště tedy napište rovnou do mojí aneb link

http://www.proalergiky.cz/diskuze/tema/3295

Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

soogun

1. 5. 2014
18:41

RE: Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení
.

Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

soogun

1. 5. 2014
18:41

RE: Jedná se o atopický ekzém? Prosím o posouzení
Koukám že odkazy nějak nefungují,tak zasílám fotky ještě takto.

Reagovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

Přispějte do diskuze

Příspěvky mohou vkládat pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se.

Vaše jméno
Obsah:
Obrázky:


Maximální velikost jednoho souboru je 2 MB.