Infolinka 541 212 450



Dotaz uživatele

Otázka:

Dobrý den, chci se zeptat na svůj problém s "večerní" vyrážkou. Už asi 2 týdny se mi většinou k večeru když přijdu do bytu začne náhle dělat taková puchýřkovitá vyrážka až se někdy i slévá do větších ploch. Před tím jsem akorát bral homeopatikum Arnika Montana 9ch, a tu jsem bral asi 2 měsíce. Už jí 10 dní neberu, a vyrážka je tak nějak pořád, někdy skoro ani neni a další den zase vyskáče. Má také silné svědění. Dostal jsem na to Aerius a Calcium a nějakou mast Advantan. Jinak se léčím s Reaktivní artritidou, ale už asi 3 měsíce neberu žádné prášky a to jsem bral Prednison a Sulfasalazin, ale díky tomu, že už kotník není tak hrozně oteklý, prášky neberu. Bral jsem vlastně už jen tu Arniku. V průběhu léčby Artritidy a před ní mi dělali i testy na chlamidie ale ty byly vždy negativní...... Nevíte, čím by to mohlo být? Děkuji mnohokrát Jiří M.

Tazatel:

Jiří

Odpověd:

Dobrý den, na dálku bohužel nelze diagnostikovat a tudíž vám nemůžeme poradit, čím by mohly být potíže způsobeny. Příčin může být celá řada, od homeopatik až po reakci na vysazení léků. Mohu doporučit jen to, abyste se držel rad vašeho lékaře a dodržoval jím stanovenou léčbu, která samozřjmě nemusí mít okamžitý účinek. Mějte trpělivost a v případě přetrvávání potíží, kontaktujte vašeho lékaře. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz