Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz k produktu 4208

Dobrý den, po zakoupení náhradní patrony a jejího krátkého použití (cca 1 měsíc)se průtok vody natolik snížil, že jsme byli nuceni patronu odinstalovat. Může být ucpaná? Jak by dopadla reklamace? Od té doby ještě pár měsíců uběhlo... Chci zakoupit novou a obávám se toho samého...Jaký je rozdíl filtrací tímto systémem a filtrací filtrační konvicí, kterou máte také v nabídce? Je účinnost srovnatelná? Mimo to, že filtr konvice je na 150 litrů a stojí cca 100,-, tzn. 7000/150=cca50*100=5000, takže provoz konvice je jednou tak nákladnější??? Děkuji za odpověď.Táborská.

Táborská Tereza

Odpověď

Dobrý den, ano, je možné, že konvice vydrží méně, nedá se to ale srovnávat. Ohledně filtru bohužel nevím, zkuste napsat přímo distributorovi, ten Vám poradí. petr.hajek@cuno.cz Každopádně doporučuji před dalším nákupem zjistit problém právě na výše uvedené adrese. Přeji pěkný den, Mirka Nechvátalová

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Rychlost dodaní“
Ověřený zákazník před 2 dny
  • vše v pořádku
Ověřený zákazník před 5 dny
„První nákup a velká spokojenost.“
Ověřený zákazník před 11 dny