Infolinka 541 212 450

Živáňská pro vegetariány - bez lepku, mléka, vajec

INGREDIENCE

brambory sójové kostky uzené tofu kapusta cibule červená paprika ředkvičky česnek olivový olej sůl pepř kmín sladká paprika



POSTUP

Brambory si nakrájíme na plátky, z kapusty oddělíme pár listů, cibuli nakrájíme na půlměsíčky, ředkvičky na kolečka, papriku na větší kousky, česnek na plátky.

Vezmeme si alobal, vymažeme ho olivovým olejem a poklademe plátky brambor. Ty osolíme a okmínujeme. Na ně nasypeme sójové kostky (namočené cca 15 minut ve vroucím zeleninovém vývaru). Poprášíme červenou paprikou. Dále vrstvíme dle chuti cibuli, papriku,ředkvičky či jakoukoliv jinou zeleninu, co vás napadne, resp. máte po ruce ;-). Navrch poklademe plátky uzeného tofu.

Celé zabalíme do alobalu, vložíme do trouby a pečeme cca 45 minutmim při cca 180 °C. Na posledních 10 minut můžeme alobal odkrýt a nechat opéct, ale nemusíme ;-).

Podáváme na talířích přímo z alobalu. Dobrou chuť ;-).

Náročnost

jednoduchy

Čas přípravy

1 h 0 min

Hodnocení

5.0x
(Hodnotilo 3 lidí)

Kategorie