Infolinka (všední dny 8.30–16 h)
541 212 450

Možnosti dodání a platby v e-shopu

Dostupné způsoby dodání

Česká pošta ‒ Balíkovna na adresu (dříve Balík do ruky)

Cena při nákupu do 2999 Kč: 109 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice k vám domů nebo do práce. V den expedice obdržíte e-mail nebo SMS s datem doručení a číslem balíku, podle kterého je možné sledovat pohyb balíku, případně dodatečně změnit termín nebo místo jeho doručení. 

V den doručení budete informováni e-mailem nebo SMS. Balíky jsou doručovány v pracovní dny v době, které Česká pošta nabízí dle lokality. Pokud nebudete doručovatelem zastiženi, balík bude uložen na poště, kde si jej můžete do 7 dnů vyzvednout. Po uplynutí této doby jej pošta vrací na naši adresu.

 

Česká pošta ‒ Balíkovna

Cena při nákupu do 2999 Kč: 79 Kč 

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice na vámi vybranou výdejnu balíků. V den expedice nebo den doručení obdržíte e-mail nebo SMS s informacemi o možných časech vyzvednutí a číslem balíku, podle kterého je možné sledovat pohyb balíku, případně dodatečně změnit termín nebo místo jeho doručení. Díky speciálnímu kódu lze balík převzít ve zrychleném režimu a bez dokládání totožnosti. 

Balík si můžete vyzvednout do 7 dnů od uložení. Po uplynutí této doby jej pošta vrací na naši adresu. Pokud dojde k zaplnění vámi vybraného výdejního místa, může dopravce zvolit nejbližší volné místo. 

 

Kurýrní služba – balík na adresu

Cena při nákupu do 2999 Kč: 99 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice k vám domů nebo do práce. Konkrétního dopravce volí náš e-shop, a to zejména s ohledem na hmotnost a rozměry balíku nebo aktuální kapacity dopravce. Nejčastěji jde o dopravce PPL, DPD, GLS nebo WE|DO.

V den expedice obdržíte e-mail nebo SMS s číslem balíku, podle kterého je možné sledovat pohyb balíku, a také informace, jak případně změnit termín nebo místo jeho doručení. 

V den doručení budete informováni SMS o předpokládané době doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny. Pokud nebudete kurýrem zastiženi, pokusí se vám balík doručit následující pracovní den nebo se s vámi dohodne na náhradním způsobu doručení. V případě, že se vás opakovaně nepodaří kontaktovat, vrací dopravce balík na naši adresu nebo jej uloží na výdejní místo ve vaší lokalitě.
 

Zásilkovna ‒ výdejní místa a Z-boxy

Cena při nákupu do 2999 Kč: 69 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice na vámi vybranou výdejní pobočku nebo schránku. V den expedice obdržíte e-mail s kódem zásilky, podle kterého je možné sledovat pohyb zásilky. Pokud dojde k zaplnění vámi vybraného výdejního místa, může dopravce zvolit nejbližší volné místo. 

Ve chvíli, kdy je pro vás zásilka připravena na výdejním místě, vám bude e-mailem, SMS zprávou a notifikací v mobilní aplikaci zaslána výzva k jejímu vyzvednutí.
Zásilka je pro vás na pobočce uložena po dobu 4 dnů od výzvy k vyzvednutí, v Z-boxu po dobu 2 dnů. V případě nutnosti můžete on-line požádat o prodloužení této doby, a to maximálně o 2 dny na pobočce a o 1 den v Z-boxu. Nepřevezmete-li si zásilku, vrací se nám. 
 

Výdejní místo ProAlergiky.cz Brno-Židenice

Cena při nákupu do 2999 Kč: 29 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro osobní vyzvednutí objednávky v naší provozovně. Produkty objednané v e-shopu jsou obvykle k dispozici za 0–3 pracovní dny v závislosti na jejich dostupnosti na našem příručním skladu. Ve chvíli, kdy jsou pro vás produkty připraveny na výdejně, vám bude e-mailem a SMS zaslána výzva k jejich vyzvednutí.

Produkty jsou pro vás na výdejně uloženy po dobu 1 týdne od výzvy k vyzvednutí. V případě nutnosti můžete požádat o prodloužení této doby, a to maximálně o další týden. Nepřevezmete-li si produkty, vracejí se na sklad. 

 

Ceny přepravy platí pro doručení na území České republiky a zahrnují případné náklady na zabalení produktu. Pro nákup a dodání produktů v rámci Slovenska doporučujeme využít slovenskou verzi našeho e-shopu na adrese www.prealergikov.sk/eshop

 

Přijímané způsoby platby

Dobírka

Cena: 59 Kč

Zaplatíte přepravci při převzetí zásilky. Většina přepravců přijímá platební karty.

 

Bankovní převod

Cena: zdarma

Zaplatíte předem na základě pokynů k úhradě, které vám spolu s potvrzením objednávky pošleme. V případě, že jsou pro vás e-mailové pokyny k úhradě nedostatečné, můžete nás v komentáři k objednávce požádat o zaslání zálohové faktury. Zásilku balíme a expedujeme po připsání peněz na náš účet.

 

Platební brána – platební karta, internetové bankovnictví, Google Pay, Apple Pay, odložená platba nebo platba na splátky

Cena: zdarma

Zaplatíte pomocí platební brány, na kterou vás přesměrujeme ihned po dokončení objednávky. Zásilku balíme a expedujeme už po potvrzení úspěšné platby. O provedené platbě jste informováni e-mailem. 

Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s. Údaje o platební kartě nebo přihlašovací údaje do platebních aplikací, které zadáváte v platební bráně, jsou šifrovány a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

 

Hotovost nebo platební karta ve výdejně ProAlergiky.cz

Cena: zdarma

Zaplatíte na výdejním místě při převzetí produktů. 


Zobrazit kompletní obchodní podmínky e-shopu

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Spolehlivý obchod, vstřícný, dostatečná komunikace.“
Ověřený zákazník včera
  • Neskutečně rychlé doručení. Jeden den po obědě objednáno, druhý den dopoledne doručeno! Děkuji!
Ověřený zákazník před 4 dny
„The store has a great variety of quality products for assisting with controlling allergies. There are lots of descriptions so you can know what everything is and how it works. The best part is the service, which is super fast and very knowledgeable, friendly and helpful.“
Ověřený zákazník před 4 dny