Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Možnosti dodání a platby v e-shopu

Dostupné způsoby dodání

Česká pošta ‒ Balík do ruky

Cena při nákupu do 2999 Kč: 89 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice k vám domů nebo do práce. V den expedice obdržíte e-mail nebo SMS s datem doručení a číslem balíku, podle kterého je možné sledovat pohyb balíku, případně dodatečně změnit termín nebo místo jeho doručení. 

V den doručení budete informováni e-mailem nebo SMS. Balíky jsou doručovány v pracovní dny v době, které Česká pošta nabízí dle lokality. Pokud nebudete doručovatelem zastiženi, balík bude uložen na poště, kde si jej můžete do 7 dnů vyzvednout. Po uplynutí této doby jej pošta vrací na naši adresu.

 

Česká pošta ‒ Balík na poštu

Cena při nákupu do 2999 Kč: 89 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice na vámi vybranou pobočku pošty. V den expedice nebo den doručení obdržíte e-mail nebo SMS s informacemi o možných časech vyzvednutí a číslem balíku, podle kterého je možné sledovat pohyb balíku, případně dodatečně změnit termín nebo místo jeho doručení.

Můžete si jej vyzvednout do 7 dnů od uložení. Po uplynutí této doby jej pošta vrací na naši adresu.

 

Česká pošta ‒ Balíkovna

Cena při nákupu do 2999 Kč: 69 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice na vámi vybranou výdejnu balíků. V den expedice nebo den doručení obdržíte e-mail nebo SMS s informacemi o možných časech vyzvednutí a číslem balíku, podle kterého je možné sledovat pohyb balíku, případně dodatečně změnit termín nebo místo jeho doručení. Díky speciálnímu kódu lze zásilku převzít ve zrychleném režimu a bez dokládání totožnosti. 

Můžete si jej vyzvednout do 7 dnů od uložení. Po uplynutí této doby jej pošta vrací na naši adresu.

 

Kurýrní služba – balík na adresu

Cena při nákupu do 2999 Kč: 99 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice k vám domů nebo do práce. Konkrétního dopravce volí náš e-shop, a to zejména s ohledem na hmotnost a rozměry balíku nebo aktuální kapacity dopravce. Nejčastěji jde o dopravce PPL, DPD, GLS nebo WE|DO.

V den expedice obdržíte e-mail nebo SMS s číslem balíku, podle kterého je možné sledovat pohyb balíku, a také informace, jak případně změnit termín nebo místo jeho doručení. 

V den doručení budete informováni SMS o předpokládané době doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny. Pokud nebudete kurýrem zastiženi, pokusí se vám balík doručit následující pracovní den nebo se s vámi dohodne na náhradním způsobu doručení. V případě, že se vás opakovaně nepodaří kontaktovat, vrací dopravce balík na naši adresu nebo jej uloží na výdejní místo ve vaší lokalitě.
 

Zásilkovna ‒ výdejní místa a Z-boxy

Cena při nákupu do 2999 Kč: 69 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice na vámi vybranou výdejní pobočku nebo schránku. V den expedice obdržíte e-mail s kódem zásilky, podle kterého je možné sledovat pohyb zásilky.

Ve chvíli, kdy je pro vás zásilka připravena na výdejním místě, vám bude e-mailem, SMS zprávou a notifikací v mobilní aplikaci zaslána výzva k jejímu vyzvednutí.
Zásilka je pro vás na pobočce uložena po dobu 1 týdne od výzvy k vyzvednutí, v Z-boxu po dobu 2 dnů. V případě nutnosti můžete on-line požádat o prodloužení této doby, a to maximálně o 14 dní na pobočce a o 1 den v Z-boxu. Nepřevezmete-li si zásilku, vrací se nám. 
 

WE|DO Point (dříve Uloženka) ‒ výdejní místa „premium“ a „partner“ – DOČASNĚ POZASTAVENO

Cena při nákupu do 2999 Kč: 69 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro doručení objednávky do 2. pracovního dne od expedice na vámi vybranou pobočku WE|DO Point. V den expedice obdržíte e-mail s kódem zásilky, podle kterého je možné sledovat pohyb zásilky.

Ve chvíli, kdy je pro vás zásilka připravena na pobočce, vám bude e-mailem nebo SMS zprávou zaslána výzva k jejímu vyzvednutí. Při přebírání zásilky budete požádání o sdělení hesla, které jste si zvolili v objednávce.

Zásilka je pro vás na pobočce uložena po dobu 3 dnů od výzvy k vyzvednutí. V případě nutnosti můžete WE|DO Point požádat o prodloužení této doby, a to maximálně o další 3 dny. Nepřevezmete-li si zásilku, vrací se nám. 

 

Výdejní místo Pikito Praha-Štěrboholy

Cena při nákupu do 2999 Kč: 29 Kč

Cena při nákupu nad 3000 Kč: zdarma

Pro osobní vyzvednutí objednávky v našem pražském showroomu. Všechny produkty objednané v e-shopu sem zasíláme z našeho centrálního skladu, což obvykle trvá 2–3 pracovní dny.  Ve chvíli, kdy je pro vás objednávka připravena na výdejně, vám bude e-mailem a SMS zaslána výzva k jejich vyzvednutí.

Produkty jsou pro vás na výdejně uloženy po dobu 1 týdne od výzvy k vyzvednutí. V případě nutnosti můžete požádat o prodloužení této doby, a to maximálně o další týden. Nepřevezmete-li si produkty, vracejí se na sklad.

 

Výdejní místo ProAlergiky.cz Brno-Komín

Cena: zdarma

Pro osobní vyzvednutí objednávky v naší provozovně. Produkty objednané v e-shopu jsou obvykle k dispozici za 0–3 pracovní dny v závislosti na jejich dostupnosti na našem příručním skladu. Ve chvíli, kdy jsou pro vás produkty připraveny na výdejně, vám bude e-mailem a SMS zaslána výzva k jejich vyzvednutí.

Produkty jsou pro vás na výdejně uloženy po dobu 1 týdne od výzvy k vyzvednutí. V případě nutnosti můžete požádat o prodloužení této doby, a to maximálně o další týden. Nepřevezmete-li si produkty, vracejí se na sklad. 

 

Ceny přepravy platí pro doručení na území České republiky a zahrnují případné náklady na zabalení produktu. Pro nákup a dodání produktů v rámci Slovenska doporučujeme využít slovenskou verzi našeho e-shopu na adrese www.prealergikov.sk/eshop

 

Přijímané způsoby platby

Dobírka

Cena: 30 Kč

Zaplatíte přepravci při převzetí zásilky. Většina přepravců přijímá platební karty.

 

Bankovní převod

Cena: zdarma

Zaplatíte předem na základě pokynů k úhradě, které vám spolu s potvrzením objednávky pošleme. V případě, že jsou pro vás e-mailové pokyny k úhradě nedostatečné, můžete nás v komentáři k objednávce požádat o zaslání zálohové faktury. Zásilku balíme a expedujeme po připsání peněz na náš účet.

 

Platební brána – platební karta, internetové bankovnictví, Google Pay, Apple Pay, odložená platba nebo platba na splátky

Cena: zdarma

Zaplatíte pomocí platební brány, na kterou vás přesměrujeme ihned po dokončení objednávky. Zásilku balíme a expedujeme už po potvrzení úspěšné platby. O provedené platbě jste informováni e-mailem. 

Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s. Údaje o platební kartě nebo přihlašovací údaje do platebních aplikací, které zadáváte v platební bráně, jsou šifrovány a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

 

Dobírka na výdejním místě

Cena: 17 Kč

Zaplatíte na výdejním místě při převzetí zásilky. Většina výdejních míst přijímá platební karty.

 

Platební karta ve výdejně Pikito

Cena: zdarma

Zaplatíte na výdejním místě při převzetí produktů. K dispozici jsou samoobslužné automatické bezhotovostní pokladny. 

 

Hotovost nebo platební karta ve výdejně ProAlergiky.cz

Cena: zdarma

Zaplatíte na výdejním místě při převzetí produktů. 


Zobrazit kompletní obchodní podmínky e-shopu

Ověřeno našimi zákazníky

96 % zákazníků doporučuje náš obchod z 1105 recenzí

Zobrazit všechna hodnocení
  • Velmi rychlé dodání a skvělá komunikace
Ověřený zákazník před 5 dny
„rychle dodani“
Ověřený zákazník před 5 dny
  • Možné poradenstvo pri vybere
  • Dobrá a rýchla komunikácia s obchodom
Ověřený zákazník před 5 dny