Odpověď na dotaz

Jana:

Dobrý den,jsem ekzematik a začátkem dubna se u mě objevila šílená alergie,kožní lékařka mi předepsala na oči opthalmo-hydrocortison, na obličej a ruce locoid 0,1% a na promazávání nějakou antibiotickou míchanou mast s framikoinem. Vše jsem mazala 2x denně po dobu 3 dnů. Pak jsem ale zjistila,že jsem těhotná tak jsem masti vysadila a promazávám se jen lipobase. Ale za týden se mi vše vrátilo, tak sem tam (1x denně, pak 2 dny pauza) mažu opht-hydroc. a locoid (oba slabě). Lipobasi mažu také kvůli suchosti. Neuškodí masti nějak plodu? Jsem v 7 tt+4. Děkuji.

Odpověď:

Dobrý den, o užívání jakéhokoliv léku a léčby v těhotenství musí rozhodnout ošetřující lékař. Informujte o vašem stavu kožní lékařku, která situaci posoudí a příp. upraví léčbu. Bohužel prostřednictvím internetu nelze více pomoci.
Hezký den

Dana Štěpánková
ProAlergiky.cz

Podobné:  Těhotenství a dítě

Datum vložení dotazu:  18.04.2008

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz