úvod E-shop > Vše o nákupu > Obchodní podmínky a ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky

Doručení objednaného zboží - dodací lhůta

U každého zboží je uveden údaj o jeho skladové dostupnosti. Ten ukazuje dobu, do které bude zboží předáno přepravní službě (Česká pošta, PPL, Heureka Point - Uloženka) či připraveno k osobnímu odběru.

V případě, že je u položky Dostupnost zboží uvedeno SKLADEM, expedice proběhne do 48 hodin od obdržení objednávky. Jestliže zákazník objedná více položek s rozdílnou skladovou dostupností, objednávka bude předána k expedici, jakmile bude k dispozici zboží s nejdelší dostupností.

Ve výjimečných případech může dojít z důvodu velkého zájmu o zboží ke zpoždění dodání zásilky. V případě delší nedostupnosti bude zákazník telefonicky nebo e-mailem kontaktován. Pokud nebude souhlasit s předpokládanou dobou dodání, bude objednávka zrušena (a vráceny peníze, jestliže již provedl úhradu předem).

O expedici zboží je zákazník emailem či telefonicky informován v okamžiku předání zásilky přepravci, příp. ve chvíli, kdy je připraveno k osobnímu odběru.

Cena zboží

Všechny ceny za zboží jsou v českých korunách. Ceny jsou uvedeny včetně recyklačních poplatků.

Způsob a ceny doručení zásilek

1. Česká pošta – Balík Do ruky

- doručení zásilky do 24 hodin (od expedice) přímo k vašim rukám po celé ČR
V den expedice obdržíte email s datem doručení a číslem zásilky, podle kterého je možné zásilku sledovat. Možnost změny nebo úpravy doručení (např. na ukládací poštu) najdete na stránkách www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla balíku a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice vaší zásilky. V den doručení budete informováni formou SMS. Balíky jsou doručovány v pracovní dny v době, které Česká pošta nabízí dle lokality. Pokud nebudete doručovatelem zastiženi, zásilka bude uložena na poště, kde si ji můžete do 7 dnů vyzvednout. Po uplynutí této doby je zásilka odeslána zpět na naši adresu.

Cena poštovného včetně balného:
Pokud platíte zboží dobírkou (hotově při převzetí): 139 Kč
Pokud platíte zboží převodem (platba předem,ePlatba+): 109 Kč

2. Česká pošta - Balík Na poštu

- doručení zásilky do 24 hodin (od expedice) na poštu podle vašeho výběru. Vybrat můžete z 2600 pošt po celé ČR.
Vaše zásilka bude doručena v pracovní dny na jednu z vybraných pošt. Můžete si ji vyzvednout v pracovní době, které Česká pošta nabízí dle lokality. V den expedice obdržíte email s datem doručení a číslem zásilky, podle kterého je možné zásilku sledovat. Možnost změny nebo úpravy doručení (např. volba jiné pošty) najdete na stránkách www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla balíku a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice vaší zásilky. V den doručení na poštu budete informováni formou SMS. Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dnů bude odeslána zpět na naši adresu.

Cena poštovného včetně balného:
Pokud platíte zboží dobírkou (hotově při převzetí): 134 Kč
Pokud platíte zboží převodem (platba předem,ePlatba+): 104 Kč

Při objednávce nad 3000 Kč je přeprava Českou poštou ZDARMA

3. Přepravní služba PPL

- doba dodání zásilky (od expedice) do 24 hodin
Pokud nebudete dopravcem zastiženi na udané adrese, bude Vám zanechána zpráva o nezastižení s telefonním číslem, na kterém se můžete domluvit s přepravcem na době a místě předání. Zásilky jsou doručovány v době od 8.00 do 16.00 hod., doporučujeme proto nechávat si zásilky posílat tam, kde jste v tuto dobu k zastižení, např. do zaměstnání.

Cena přepravy včetně balného:
Pokud platíte zboží dobírkou (hotově při převzetí): 139 Kč
Pokud platíte zboží převodem (platba předem,ePlatba+): 109 Kč

Při objednávce nad 3000 Kč je přeprava PPL ZDARMA

4. Osobní odběr

Zboží si můžete vyzvednout osobně v sídle provozovatele (Brno) a na dalších smluvních místech (Praha 4, Praha 7, Praha 9, Ostrava, Plzeň, Hradec Králové, Olomouc, České Budějovice, Ústí nad Labem, Zlín).
Ve chvíli, kdy je zboží připraveno k vyzvednutí, vám bude e-mailem (SMS zprávou) zaslána výzva k odběru zboží. Zboží je pro vás rezervováno po dobu 1 týdne od výzvy k odběru zboží.

Osobní odběry v sídle firmy v Brně jsou ZDARMA
Osobní odběry v ostatních místech: 49 Kč
Více informací o osobním odběru

Možnosti plateb

Dobírka - Zboží platíte dopravci hotově při převzetí zásilky.

Převodem z účtu - V potvrzení objednávky obdržíte pokyny k platbě. Zboží odeslíláme po připsání platby na náš účet.

Hotově - Zboží zaplatíte v hotovosti při osobním odběru.

ePlatba+ - rychlý bankovní převod a platba kartou

Po odeslání objednávky má zákazník možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Zákazník prostřednictvím internet bankingu odešle platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Ceny plateb jsou rozepsány v odstavci Způsob a ceny doručení zásilek

Informace pro zákazníky ze Slovenska

Zákazníkům ze Slovenska doporučujeme slovenskou verzi eshopu www.prealergikov.sk/eshop. Ceny zboží i platby probíhají v eurech. V případě, že na slovenských stránkách nenajdete zboží, které potřebujete, nákup můžete uskutečnit i na stránkách www.proalergiky.cz/eshop. Cena za poštovné vám bude účtována v eurech, stejně jako v případě nákupu na slovenských stránkách.

Cena přepravy včetně balného:
osobní odběry v Bratislavě: 1.5 €.
Poštovné se účtuje ve výši 6,5 €.

Garance, záruka, reklamace

1. Reklamace přepravních služeb – zboží došlo poškozené

Všechny zásilky jsou pro přepravu řádně pojištěny. I tak se bohužel může ve výjimečných případech stát, že se zásilka při přepravě poškodí.

Prosím pečlivě prohlédněte zásilku před přepravcem a v případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište protokol o poškození a zásilku nepřebírejte. Nenechte se přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Zboží je ošetřeno velmi pečlivě, aby k vám dorazilo v pořádku.

Zásilku s poškozeným obalem nepřebírejte!

V případě, že je obal neporušený a po otevření zjistíte, že je obsah poškozený, postupujte takto:

Česká pošta: oznamte osobně na kterékoliv pobočce České pošty. K reklamaci s sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak vám dorazila vč. obalu

PPL: Nafoťte, jak vypadá zásilka zabalená z venku, poté foto jak vypadá zásilka otevřená, aby byl vidět obsah a jak je zabalená - vyplněné deformační zóny a poslední foto vyfotit poškozenou věc. Tyto fota společně s číslem zásilky pošlete na [email protected] My, jako odesílatel nahlásíme škodu přímo přepravci. Událost je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky ( od toho, kdy příjemce zásilku převzal od řidiče ). Do té doby se nesmí jakkoli se zásilkou manipulovat, musí si ji nechat zákazník u sebe aniž by vyhazoval přepravní obal a cokoli jiného.

Uloženka (Heureka Point): nafoťte poškozené zboží a pošlete jej spolu s popisem na adresu [email protected]

2. Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Vrácení zboží bez udání ve 14 denní lhůtě se řídí §1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) Zákazník má právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok vzniká i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na naší pobočce. Lhůta začíná běžet následující den po převzetí zboží zákazníkem. Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy bylo odesláno oznámení o odstoupení od smlouvy. 14 denní lhůta pro vrácení se nevztahuje na faktury na IČO.

2.1 Jak postupovat při vrácení zboží

Zboží přineste na naši provozovnu nebo pošlete jako pojištěný balík (ne na dobírku!)

Adresa pro vrácení zboží:

ProAlergiky.cz
Maříkova 1
Brno
621 00

Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Se zbožím pošlete i doklad o koupi (paragon, fakturu), číslo účtu a kontakt na vás.

Uveďte zboží do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši provozovnu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

2.2 Vrácení vyzkoušeného nebo použitého zboží

Vrácené zboží nesmí být zjevně nadměrně opotřebeno. Zboží zákazník může rozbalit a vyzkoušet, ale je nutné myslet na náklady, které provozovatel eshopu ProAlergiky bude mít s uvedením věci do původního stavu. O tuto částku pak bude zákazníkovi ponížená vrácená částka.

Náklady na vrácení zboží do původního stavu jsou posuzovány individuálně dle povahy zboží.

Před vrácením zboží se proto pokuste sami uvést zboží do původního stavu (vyčištění, v případě zvlhčovačů vyschnutí nádržky, správné zabalení všech dílů do obalu apod.)

Je potřeba myslet na to, že 14denní lhůta neslouží jako „půjčovna“.

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I v tomto případě má ale provozovatel eshopu ProAlergiky právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží a uvedení ho do původního stavu.

Příklad:

Zákazník vrátí přístroj – zvlhčovač vzduchu. Přístroj nebude vyčištěný a bude použita demineralizační patrona. Ta již nebude dále prodejná, protože došlo díky namočení k jejímu nevratnému opotřebení.
Zákazníkovi bude stržena částka za potřebné vyčištění a za výměnu patrony. Částka je vždy individuální a záleží na druhu zboží, počtu poničených nebo opotřebovaných dílů a na míře znečištění.

Vrátit nelze zboží, které si zákazník objednal na zákázku a nejsou součástí běžné nabídky (např. atypické rozměry protiroztočových povlaků apod.) a zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. kondomy apod.)

Vrácení zboží bez udání důvodu se vztahuje pouze na spotřebitele. Pokud je zákazníkem firma (do objednávky uvedete IČ), řídí se prodej Obchodním zákoníkem, ve kterém není odstoupení od smlouvy obsaženo. Prodejce v tomto případě není povinen zákazníkovi vyhovět.

Rozšířená garance vrácení zboží: 30 dnů

E-shop ProAlergiky.cz poskytuje svým zákazníků rozšířenou 30denní lhůtu pro vrácení zboží.

V tomto případě se možnost vrácení zboží vztahuje pouze na nepoužívané, nepoškozené a úplné zboží v originálním obalu.

Postup pro vrácení zboží je stejný jako v případě zákonné 14 denní lhůty. Posouzení, zda budou peníze za zboží v rozšířené garanci vráceny je plně v pravomoci e-shopu ProAlergiky.cz. Rozšířenou garanci nelze vymáhat.

3. Záruční servis, reklamace

Na všechny výrobky obsažené v katalogu poskytujeme záruční lhůtu dle zákona. Reklamaci v záruční lhůtě můžete uplatnit u provozovatele obchodu nebo v autorizovaných servisních střediscích (v tomto případě jsou uvedena v záručním listě výrobku).

Spolu s vadným výrobkem přiložte doklad o koupi a krátký popis závady – může se tím urychlit doba reklamace. Reklamace bude vyřízena v co nejkratší lhůtě, nejpozdějí do 30 kalendářních dní.

Náklady spojené s dopravou zboží k prodejci vám budou proplaceny, pokud bude reklamace oprávněná a vy doložíte doklad o výši nákladů.
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu [email protected]

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu [email protected]

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Obrázky u produktů mohou být v některých případech ilustrativní

Ochrana osobních údajů

Potvrzením a odesláním objednávky dáváte souhlas k tomu, aby Vámi uvedené údaje byly zpracovány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů pro další využití za účelem zásilkového prodeje v rámci obchodní společnosti Cyril & Metoděj, s.r.o.

Provozovatel

ProAlergiky.cz, Cyril & Metoděj, s.r.o., Maříkova 1, 621 00 Brno, IČO: 25510681, DIČ: CZ25510681

Zákaznická linka 541 212 450, 602 813 222

Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, Číslo účtu 256843001 / 5500

INFOLINKA DO 20:00
Pomůžeme vám s výběrem.
Jsme online do 20 hod.
602 813 222, 722 922 920
Po - Pá: 8:00 - 20:00 hod.
Neděle: 17:00 - 20:00 hod.