Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1064

Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat na pro mě velmi důležitou věc. moje sestra má po těle tmavé chloupky, které si jednou měsíčně barví zesvětlovačem na vlasy, který obsahuje peroxid vodíku, amoniak a nějaké amidy. chtěla jsem se zeptat. jak moc je to nebezpečné, už se tak barví 2 roky a zatím se jí nic nestalo, ale hrozí jí nějaké kožní problémy z tohot barvení? Barví si tak ruce a záda.Děkuji Vám za odpověď a přeji krásný den.

Helena Puchýřová

Odpověď

Dobrý den Heleno, nelze říct, že musí u vaší sestry zákonitě vzniknout problém. Pokud není na nějakou složku alergická, nemělo by dlouhodobé používání vadit. Alergie se však může vyvinout postupně, klidně i po letech používání přípravku (platí to i v případě kosmetiky). V případě, že by problémy nastaly, je nutné s aplikací přestat. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„První nákup a velká spokojenost.“
Ověřený zákazník včera
  • Rychle doručení
Ověřený zákazník před 3 dny
  • Kvalitní prověřené výrobky
  • Výborná komunikace
  • Vstřícnost a ochota
  • Skvělá volba i pro ne-alergiky
  • Kvalita produktů
Ověřený zákazník před 4 dny