Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1159

Vážení, po dobrání antibiotik v lednu se mi do dvou dnů udělala strašná vyrážka, která se slila ve strašné otoky. Je to prý kopřivka. I když jsem byla pouze na rohlíkách, tak se vyrážka stále objevovala.Bylo tedy jedno, jestli dietu držm nebo ne. V průběhu menstruace se stav vždy hodně zhorší. Dnes je březen a já se kopřivky ještě nezbavila. Mám vůbec nějakou šanci? Xyzal mi nedělal dobře, od svědění mi pomůže Zyrtec.Můžete mi poradit co ještě udělat? Děkuji

Ivana Kučírková

Odpověď

Dobrý den, nepíšete, jestli jste v péči alergologa či kožního lékaře. Pokud ne, doporučuji návštěvu a dle vyšetření případné testy. Příčin může být spousta a právě vyšetření vám může dát jistotu. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Rychlé dodání. Přestože celá sada nebyla skladem a byla dostupná až za 2 týdny, byla přednostně dodána alespoň část sady, kterou jsme mohli velmi rychle použít.“
Ověřený zákazník před 6 dny
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 8 dny
„Určitě všem doporučuji!!!“
  • Určitě musím vyzdvihnout ochotu zaměstnanců!!! Ve všem mi poradili a byli velice příjemní a milí.
Ověřený zákazník před 8 dny