Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1208

Dobrý den. U mého 14-ti měsíčního syna se asi před pěti dny objevila vysoká teplota(mezi 39 a 40 stupni), která přetrvávala čtyři dny. Byla mu zjištěna angína a nasazena antibiotika Klacid. Druhý den po nasazení antibiotik se objevil průjem, čtvrtý den od začátku horečnatých stavů a třetí den od podání antibiotik vyrážka pod krkem, další den byla již vyrážka po celém tělíčku. Aerius nezabírá. Je pravděpodobné, že se jedná o alergii na Klacid nebo může být vyrážka přidruženým projevem jiné choroby (např. šestá dětská nemoc nebo spála)? Děkuji.

Marcela

Odpověď

Dobrý den, obě možnosti přichází v úvahu. Nelze poradit nic jiného, než konzultaci s ošetřujícím lékařem, který na základě vyšetření stanoví diagnózu a příslušnou léčbu. To prostřednictvím internetu bohužel nelze. Hezký den a brzké uzdravení vašeho synka. Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • skvělá cena
  • rychlý bezproblémový obchod
Ověřený zákazník včera
  • Rychlé dodání
Ověřený zákazník před 9 dny
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 12 dny