Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 139

Dobrý den, je mi 22 od malička mám ekzém a nejspíš po častém používání kortikoidních mastí se mi v pubertě udělali na vnitřní straně stehen a lýtek růžové jizvy.Daly by se tyto jizvy nějakým způsobem odstranit?

Petr

Odpověď

Strie se, bohužel , zevními léčebnými prostředky ani užíváním nějakých tablet odstranit nedají. Pokud by byly ve Vašem případě velmi výrazné a kosmeticky velmi rušivé, doporučuji ještě konzultaci na ambulanci, která se zabývá korektivními a estetickými úpravami.Strie se tvoří někdy v pubertě i bez účinku místně aplikovaných kortikosteroidů. Ve Vašem případě se jistě kortikosteroidní přípravky aplikované v tomto období mohly uplatnit významně, neboť to patří k jejich nežádoucím účinkům. Je třeba si však uvědomit, že lékař je jistě aplikoval proto, že Vaše onemocnění to vyžadovalo.Ke vzniku strií může také přispívat i výrazný přírůstek váhový a některé další faktory včetně některých posilovacích cviků. Doc.MUDr.Eliška Dastychová,CSc.

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Rychlé dodání. Přestože celá sada nebyla skladem a byla dostupná až za 2 týdny, byla přednostně dodána alespoň část sady, kterou jsme mohli velmi rychle použít.“
Ověřený zákazník před 5 dny
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 6 dny
„Určitě všem doporučuji!!!“
  • Určitě musím vyzdvihnout ochotu zaměstnanců!!! Ve všem mi poradili a byli velice příjemní a milí.
Ověřený zákazník před 7 dny