Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1406

Prosím o radu. Po aplikaci fastum gelu a následném pobytu na slunci se mi vytvořila alergická reakce na místech aplikce - koleno, lýtko a ruka. Nemohu se jí zbavit - týden beru Xyzal, a mažu se Zn mastí- tekutý pudr. Velký otok již pominul - červeno fialové zbarvení kůže zůstalo, ale vyrážka se po týdnu pomalu sune do okolí a dále svědí. Děkuji

Mgr. Josef Moravec

Odpověď

Dobrý den, tyto příznaky by měly postupem času odeznít, omezte pobyt na slunci. Kdyby se situace nelepšila, doporučuji vyhledat lékaře. Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„První nákup a velká spokojenost.“
Ověřený zákazník před 2 dny
  • Rychle doručení
Ověřený zákazník před 3 dny
  • Kvalitní prověřené výrobky
  • Výborná komunikace
  • Vstřícnost a ochota
  • Skvělá volba i pro ne-alergiky
  • Kvalita produktů
Ověřený zákazník před 4 dny