Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1445

Můj tříletý syn má problém se silně svědící pokožkou hlavy, používám hypoalergenní šampon Nivea, poprvé měl stejný problém před dvěmi měsíci, poté samovolně vymizelo, nyní se opět vrátilo, škrábe se ve dne, v noci, již má hlavičku plnou stroupků. Občas si takto škrábe i bříško, zadeček a stehna a také to samovolně mizí, snažím se promazávat. Ale co s hlavou? Má ji plnou suchých šupin. Vši nemá. Může se jednat o alergii na šampon, přestože ho předtím snášel? Děkuji.

Pavla Brejchová

Odpověď

Dobrý den paní Brejchová, alergie na kosmetické přípravky je poměrně častá a může se projevit i po několikaletém bezproblémovém užívání. Jako první bych doporučila změnu šamponu, příp. i ostatní kosmetiky. V případě, že potíže budou přetrvávat, objednejte se na vyšetření ke kožnímu lékaři. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Spokojenost.Rychlé dodání.Doporučuji.“
Ověřený zákazník před hodinou
„Obchod vřele doporučuji“
  • Velký výběr zboží, rychlost dodání zboží, solidní jednání
Ověřený zákazník před 8 hodinami
  • Rychlé vyřízení objednavky
Ověřený zákazník včera