Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1559

Mám pětiletou dceru,která má velmi nízkou imunitu na nosní sliznici,je alergik a má astma.Bere Budi Air,Zodac a před měsícem jí vysadili Singuler.Je to asi čtrnáct dní,kdy si stěžuje na bolest bříška v oblasti žaludku a pupíku,vyšetření nic nerokázala.Může tato bolest souviset s indikací léků?Předem děkuji za odpověď Škoulová

Lada Škoulova

Odpověď

Dobrý den. Po zodacu nebo po Budiairu nejsou popisovány bolesti břicha, po singulairu jsem se s tím již 2x setkal, ale vždy obítže ustaly do několika dní po jeho vysazení. Domnívám se, že souvislost bolestí břicha a léků není. MUDr. Tomáš Rohovský

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 3 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 4 dny
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 10 dny