Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1573

Dobrý den, ráda bych se zeptala na následující. Před osmi dny jsem začala brát Letrox, na sníženou funkci štítné žlázy. Během několika posledních dnů jsem zaznamenala na svém těle červené pupínky, kterým jsem nejprve nevěnovala pozornost. Největší cca půl cm v průměru, nejprve izolovaně, ruce, nohy, včera už poměrně souvislé plochy - břicho, hrudník, záda, nyní i ruce, krk a obličej, svědivé, hlavně v noci, je to kopřivka? (Vypadá to jako popálení od kopřiv). Může to být alergická reakce na výše uvedený lék? Jsem astmatik, nyní bez problémů, alergickou reakci na kůži jsem až na výjimky dosud neměla. Stravovací návyky ani kosmetiku jsem v posledním týdnu neměnila. Situace se komplikuje tím, že dlouhodobě bydlíme v zahraničí, odborný lékař je spíše nedostupný. Dá se očekávat, že po vysazení Letroxu vyrážka sama zmizí nebo je potřeba dodržovat nějaká opatření, příp. je vhodná nějaká doprovodná léčba? Za jak dlouho se dá očekávat, že vyrážka zmizí? Mnohokrát děkuji za odpověď.

Martina Korandová

Odpověď

Dobrý den, bohužel stanovení diagnozy prostřednictvím internetu není možné. Příčin může být více. V této fázi není nezbytně nutné navštívit alergologa, stačí návštěva praktického lékaře, který posoudí zdravotní stav a doporučí vhodnou léčbu. Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • 1A
Ověřený zákazník před 2 dny
„Rychlost“
Ověřený zákazník před 4 dny
  • Rychlé dodání
Ověřený zákazník před 10 dny