Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1656

Dobrý den, můj přítel má, již delší dobu suchou červenající svědící a loupající se kůži mezi přirozením a konečníkem. Od kožního lékaře dostal mast a dětský pudr, s tím, že se jedná o místo s nadměrným pocením. Žádné zlepšení však není vidět.Chtěla bych se zeptat zda se nemůže jednat o alergickou reakci na např.kosmetické přípravky, vodu,či zda nemůže jít o něco závažnějšího.Přítel má alergii na pyly, prach a srst.Děkuji Gábina

Gabriela Dolejší

Odpověď

Dobrý den, příčin může být celá řada. Reakce na kosmetické výrobky je opravdu poměrně častá, zkuste kosmetiku vyměnit za některou z řad pro přecitlivělou a netolerantní pokožku či na nějaký čas vysadit úplně. Pokud nedojde ke zlepšení, znovu se obraťe na vašeho lékaře. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník včera
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 2 dny
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 7 dny