Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1782

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je běžné, že po kapkách Staloralu 300 mě štípe pod jazykem a zhruba do 5minut mě to v té oblasti oteče a po chvíli zase odezní. Mám pocit, že se to den ode dne lehce stupňuje.(při nejvyšší dávce, do té doby nic) Děkuji

Barbora Homolová

Odpověď

Dobrý den. Jedná se o běžnou nežádoucí reakci, sdělte to svému alergologvi, bude pravděpodobně redukovat dávky. MUDr. Tomáš Rohovský

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Rychlé dodání. Přestože celá sada nebyla skladem a byla dostupná až za 2 týdny, byla přednostně dodána alespoň část sady, kterou jsme mohli velmi rychle použít.“
Ověřený zákazník před 3 dny
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 4 dny
„Určitě všem doporučuji!!!“
  • Určitě musím vyzdvihnout ochotu zaměstnanců!!! Ve všem mi poradili a byli velice příjemní a milí.
Ověřený zákazník před 5 dny