Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1950

Dobrý deň, chcela by som vás poprosiť o radu. Mám 18-mesačného syna, ktorý je atopik, pred rokom bol opakovane hospitalizovaný pre obštrukčné bronchitídy a zápaly pľúc s obštrukciou - je na liečbe ECOBEC-om. Na základe krvných testov mu bola zistená znížená imunita a nasadená liečba Ribomunylom. Nárazovú liečbu už má za sebou, teraz máme prestávku medzi 2 udržiavacími dávkami. Problém je v tom, že odkedy berie Ribomunyl má každý deň zvýšené teploty do 37,6 ( jeho normálna teplota sa pohybuje v rozmedzí 35,8-36,3 ). Je možné, že jeho telo reaguje na liečbu teplotami, a to aj v čase 3,5 týždňovej pauzy? Alebo príčinu zvýšených teplôt treba hľadať niekde inde? Trápi ma to, lebo ešte stále nemá za sebou povinné "15-mesačné" očkovanie proti ružienke, osýpkam a príušnici, no nakoľko už 7 týždňov vkuse má zvýšené teploty, tak očkovaný ani nemôže byť.

Zlatica Tušková

Odpověď

Dobrý den, Podobná reakce na ribomunyl není obvyklá. V každém případě bych vyšetřil syna na ORL, zda se nejedná o fokální infekt - nejčastějí tzv. adenoidní vegetace - nosní mandle . MUDr. Tomáš Rohovský

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 2 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 3 dny
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 9 dny