Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 201

Pěkný den, po několikrát opakové depilaci na nohou se mi udělali jakési flíčky. Jsou to hnědé tečky, někdy mění barvu do červena, zejména po koupeli. Přesto, že depilaci, již nepoužívám, flíčky nemizí ani po půl roce. Nemůžete mi poradit, jak se jich zbavit...zkoušela jsem peeling, ale ten mi nepomáhá.. Děkuji Vám za odpověď

eva

Odpověď

Vážená paní,po prováděné depilaci může vzniknout jako komplikace v některých případech mírné zanícení folikulů, tj. míst, ze kterých vychází chlup, říká se tomu folikulitida. V některých případech po odeznění tohoto mírného zánětu mohou vznikat drobná pigmentovaná místa. Tak tomu bývá i u některých pacinetů u jiných zánětlivých onemocnění kůže. Tyto pigmentace zpravidla v průběhu několika měsíců spontánně vymizí. Pokud u Vás "flíčky" nemizí, jak píšete, ani po půl roce, doporučuji Vám, aby jste se poradila s dermatologem. Je třeba odborně posoudit, o co se vlastně jedná, může se jednat o onemocnění, které nemusí být v přímé souvislosti s prováděnou depilací. Doc.MUDr.Eliška Dastychová,CSc.

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 9 hodinami
„Určitě všem doporučuji!!!“
  • Určitě musím vyzdvihnout ochotu zaměstnanců!!! Ve všem mi poradili a byli velice příjemní a milí.
Ověřený zákazník před 20 hodinami
  • Výborná komunikace, pokud se chcete i na něco zeptat ohledně používání.
Ověřený zákazník včera