Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2068

Dobrý den, prosím Vás chtěla bych se Vás zeptat. Jsem alergik, astmatik. Můj dotaz se týká kopřivek. Mám po vysazení léku - Xyzalu velmi silné kopřivky. Tyto kopřivky jsou nepřetržité ve dne i v noci. Neustále se stěhují z jednoho místa na těle na druhé. Samozřejmě jsou svědivé a natékající. Stačí když se jen někde na těle dotknu a to místo mi okamžitě oteče. Z toho usuzuji, že musím být alergická na něco, s čím jsem neustále v kontaktu, tzn. ve dne i v noci. Konzultovala jsem to se svou lékařkou - alergoložkou, kterou pravidelně navštěvuji. Udělala mi rozbory na pyly, zvířata a potraviny. Na nic z toho jsem alergická nebyla, nebo jen velice nepatrně. Lékařka mi řekla, že se ten alergen nedá zjistit. Chci se v této souvislosti zeptat, zda se opravdu nedají udělat nějaké rozbory alergenů. Např. na nějaké chemické látky apod. Chtěla bych znát Váš názor, zda se opravdu nedá nic dělat a musím být doživotně odkázaná na xyzal, nebo podobné léky. Předem Vám moc děkuji za odpověď. S pozdravem Lucie Ženčáková

Lucie Ženčáková

Odpověď

Dobrý den, vyšetřování takovýchto případů je opravdu velice komplikované , je nutné sledovat podeřelé faktory a ty potom dotestovávat. Někdy , bohužel, je nutné dlohodobé používání antihistaminik. s pozdravem Rohovský MUDr. Tomáš Rohovský

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • skvělá cena
  • rychlý bezproblémový obchod
Ověřený zákazník před 2 dny
  • Rychlé dodání
Ověřený zákazník před 9 dny
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 12 dny