Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2307

zdravm z Irska.Udelal se mi po puchyri na holeni kosti osklivy zanet.doktor mi tu predepsal ant.biotika tusim Augmentol duo-nikdy pred tim jsem nejedl ant.bio.a nekolik let ani zadne leky.Rana vypada uz docela dobre ale kuze kolem zacala byt jako ziva a rozleza se hodne svediva vyrazka ta kuze praska a trochu krvaci.Dnes na to dali zunkovou mast.Vyrazka seobevila i mezi prsty na ruce a na krku-snedl jsem zatim 4 ty AB a dnes mi rekli ze mam na ne asi alergii a predepsal TRUOXIN 250mg coz je Ciprofloxacin-precetl jsem si o nem neco na netu a pri pohledu na vsechny mozne vedlejsi ucinky jsem znejistel zda to brat.Muze zpusobit krom asi 50 ruznych problemu i zanet tlusteho streva ktery jsem si par let pracne lecil-radeji bych to nebral ale noha nevypada nejlepe..Uroven zdravotnoctvi je tu celkem nizka-zanicenou ranu vymyvaji vodou z kohoutku a podobne..tak trochu jsem znejistel-hlavne tedy co se tech antibiotik tyka..myslite ze bych mel zustat u tech co jsem zacal brat-nebo prejit na te druhe..nebo vynechat uplne?Dekuji Frantisek

frantisek pecka

Odpověď

Dobrý den. Těžká rada. Vypadá to jako alergická reakce. Augmentin bych vysadil. Ciprofloxacin běžně požívám, většinou je dobře tolerován . Pokud jste ale měl zánět střeva ( ulcerosní kolitida??) tak je pravdou, že by to mohl spustit. Nejspíš bych tedy žádná ATB nebral a vzal nějaké antihistaminikum (cetirzin, loratadin - jsou to účinné látky , můžete je koupit bez receptu), Pozor! - v případě jakéhokoliv zhoršení je nutné ihned vyhledat lékaře!!! Good luck ! MUDr. Tomáš Rohovský

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník včera
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 2 dny
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 7 dny