Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2494

Dobrý den jsem alergička,mám atopický ekzém. Nyní jsem v 9tt a mám časté problémy s dosti velkými otoky obličeje, převážně okolo očí.Moje alergoložka mi předepsala dithiaden,že prý ho můžu.Je pravda,že se mé otoky výrazně snížily,ale za pár dní se vše opakuje. Může se to týkat mého těhotenství a opravdu dithiaden nemůže plod poškodit? Četla jsem,že v prvních 3 měsících se nemá používat. Mimo jiné ještě beru vitamíny acidum folicum,maternu a utrogestan na udržení těhotenství. Je mi 38 let. Moc děkuji za odpověď. Petra.

Petra

Odpověď

Za léky je zodpovědný předepisující lékař. V prvním trimestru je lépe se lékům vyhnout, ale někdy to není možné. Pokud jsou Vaše potíže alergického původu, je možné zkusit přípravek cetirizin (lék Zyrtec, Zodac, Alerid atd.) Tento lék je i volně prodejný, ale samozřejmě je nutné vše probrat s ošetřujícím lékařem. Bohužel tento problém nelze vyřešit po internetu. Přeji pěkný de MUDr. Eva Orálková

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Kvalitní obchod
Ověřený zákazník před 13 hodinami
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 6 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 11 dny