Infolinka (všední dny 8.30–16 h)
602 813 222
Infolinka (všední dny 8.30–16 h)
602 813 222

Dotaz 2711

DOBRÝ DEN MÁM PROBLÉM MÁ 5LETÁ DCERA MÁ POŘÁD KAŠEL HLAVNĚ PO RÁNU NAŠE DOKTORKA NÁM PŘEDEPSALA AERIUS ROZTOK S TÍM ŽE PO SEZONĚ NÁS POŠLE NA ALERGOLOGII DCERA ALE PO TOM ROZTOKU ZAČALA ZVRACET JE MOŽNÉ DÁVAT NĚCO JINÉHO VE FORMĚ TABLET TO SPOLKNE ALE TEN ROZTOK JÍ PROSTĚ NECHUTNÁ A PAK ZVRACÍ NAŠE DOKTORKA MÁ DOVOLENOU A TAK SE NA VÁS OBRACÍM S PROSBOU DĚKUJI VÁM ZA ODPOVĚD K.Š.

KRISTINA ŠTOOSOVÁ

Odpověď

Dobrý den, změnu medikace nelze řešit prostřednictvím internetové poradny. Zcela jistě existují preparáty, které bude vaše dcera snášet, ale o jejich podávání může rozhodnout pouze ošetřující lékař. I když má vaše lékařka dovolenou, jistě ji někdo zastupuje. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Kladně hodnotím především rychlost dodání, vše v pořádku. Doporučuji.
Ověřený zákazník před 6 hodinami
  • Neuvěřitelně rychlé dodání
Ověřený zákazník před 23 hodinami
„Nakupoval som prvý krát a maximálna spokojnosť.
Tovar mal dostupnosť "Na objednání". Objednávka vytvorená v nedeľu 5.10.2025 18:30. Expedícia bola 13:00 a doručenie kuriérom 7.10.2025.
Čo dodať? Len toľko, že majú môj obdiv a takto si predstavuje služby zákazníkom.“
  • Nákup u profesionálov
  • Kvalitný a overený tovar
  • Spoľahlivý e-shop s kamennou predajňou
  • Expresná expedícia a doručenie
  • Kvalitné poradenstvo a servis
  • Dlhoročné skúsenosti, ktoré premietli do predaja a kvalitného poradenstva
Ověřený zákazník před 7 dny