Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2905

Prosim o Vas nazor, ci ma ribomunyl vplyv na priebeh koznych ochoreni, tj. ci pri jeho uzivani moze dojst k zhorseniu prejavov akne. Dakujem a prajem pekny den.

Marian

Odpověď

Dobrý den, osobně s Ribomunylem nepracuji, dle dostupných informací není popisováno výrazné zhoršení kožních projevů včetně akné. Vzhledem k tomu, že lék ovlivňuje imunitní systém, je určité rozkolísání stavu zejm. v začátku léčby možné. S pozdravem D. Kaňovská MUDr. Daniela Kaňovská

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník včera
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 2 dny
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 7 dny