Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2928

Na počátku září jsem v domově důchodců/kam jsem docházela za svoji sestrou,/ chytla SVRAB.Po namazání celého těla INFECTOSKAPEM, JSEM POCIŤOVALA SVĚDĚNÍ PO CELÉM TĚLE ASI 3 TÝDNY.Podle kožní lékařky, již SRAB nemám, ale potíže se svěděním neustaly, naopak se mě začaly tvořit pupence, na které jsem dostala TRIANCIONOL, ZA TÝDEN ZAČNOU PUPENCE HNĚDNOUT, ALE VYTVOŘÍ S DALŠÍ, už jsem z toho zoufalá, k tomu se ve flecích objhevují maličké svědivé půpínky,některé slité, které po 24 hodinách zmizí a objeví se jinde.Měla jsem již několik dělaných mastí, ale žádná nezabírá.Nyní mám BELOGENT, ale svědivé pupínky mám pořád, i když v menší míře. PROSÍM, CO BY SE S TÍM JEŠTĚ DALO DĚLAT, JI TO TRVÁ 4 MĚSÍCE. Děkuji předem za odpověď

Kovalovská Jiřina

Odpověď

Vážená paní, k Vaší léčbě nemohu přidat žádné konkrétní rady, je nutno spolupracovat nadále s kožním lékařem, který Vás rozléčil. Snad lze přidat proti svědění antihistaminika- tablety tlumící alergické reakce a svědění kůže . S pozdravem Daniela Kaňovská MUDr. Daniela Kaňovská

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 5 hodinami
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník včera
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 6 dny