Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 3026

Dobry den, syn - ted 3 roky ma atop.ekzem ( + potravinova alergie na lepkove obiloviny a vejce ) na ktery jsem dosud mazala delany krem z lekarny na promastovani. Ekzem po nem sice nezmizel, ale mela jsem pocit, ze je dostacujici. Ted ze synka vypadlo, ze ho ten krem pali. Zkusila jsem i dalsi kremy, ale se vsemi jsem dopadla stejne - pali( excipial - po nem se to zhorsovalo, Leciderm i modrou indulonu). Netusim, ktery krem bych mu mela dat, nema to ted pekne a ekzem se zacal rozlezat i na druhou stranu obliceje a svedi vic nez obv. Kdyz je nejhur, davam mu jednorazove Advantan a mam dojem, ze mleko snasi lepe nez krem pri stejne sile.. Diky za odpoved a hezky den. Eva Fröhlich

Eva Fröhlich

Odpověď

Vážená paní Fröhlich, pokud si Váš syn stěžuje na pálení kůže po aplikaci mastí a krémů, je nutné tyto vynechat. Zcela neutrálním prostředkem k promazání podrážděné kůže je vepřové sádlo, ev. se zkuste domluvit s kožním lékařem na předpisu jiných magistraliter ( míchaných ) mastí. I u menších dětí je možná kontaktní alergická reakce- vyšetření opět spadá do působnosti kožního lékaře. Advantan lze krátkodobě aplikovat i na tváře, u dítěte nad 2 roky lze uvažovat i o topických imunomodulátorech- lécích na atopický ekzém na nekortikoidní bázi. S pozdravem D. Kaňovská MUDr. Daniela Kaňovská

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 5 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 11 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 12 dny