Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 3149

Dobrý den, v sobotu večer jsem dostala v nemocnici kapačkou proti Dolminu+ Apaurin+ Torecan+ Novalgin + 40 mg SoluMedrolu.Od rána jsem měla červený obličej s vyrážkou na rukou.Tep 110 a v nemocnici kam jsem šla pro radu tlak 180na 140.Druhý den večer mipo sdělení, že je to asi alergie daliVasocardin, Tensiiomin, Dithiaden a zase Solumedrol 40 mg. Od rána mám nadále totéž. Chci se zeptat jestli tato reakce může být po některém z uvedených léků a co dělat, aby uvedené příznaky zmizely.Jak dlouho myslíte, že alergie bude přetrvávat. Budu mít zase normální tlak. Děkuji Eva

Eva

Odpověď

Dobrý den, omlouvám se, ale vašemu dotazu příliš nerozumím. Jednak nevím, kvůli jakým potížím jste první kapačku dostala. Tudíž nelze zodpovědět, zda máte případné alergické potíže v souvislostí s prvotním onemocněním či v souvislosti s léky. Ani neuvádíte, jak se tlak či vyrážka vyvíjí, zda je vyrážka stejná, horší, lepší. Doporučuji stav konzultovat s lékařem, který léčbu nasazoval. S pozdravem MUDr. Lenka Mišunová, PhD.

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník včera
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 2 dny
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 7 dny