Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 328

Dobrý den, mému synovy v roce a čtvrt (začátkem ledna) začaly vždy večer červenat tváře. Přes den byly v pořádku. Asi 14 dní na to se mu v oblíčeji udělal exem. Projevuje se zarudnutím tváře a suchou pokožkou. Někdy má tvářičky jen narůžovělé, jindy - asi dvakrát týdně mu hodně zčervenají, oblast exemu se rozšíří i bradičku, tváře hodně hřejí. Dětská doktorka nám řekla, že jde o dětský exem, vyvolaný přechody z tepla do mrazivého počasí venku.Při zhoršení máme uřívat krém Locoid s kortikoidy.Nemohou kortikoidy takhle malému dítěti ublížit, používáme-li ho max.2x týdně.Jinak promazáváme Lipobází, ale k výraznému zlepšení nedošlo. Doporučili by jste mi, prosím, jiný vhodný krém? Děkuji za odověď. Jana

Jana

Odpověď

Vážená paní , Vaše lékařka Vám poradila dobře , krátkodobé aplikace Locoidu se není třeba obávat. Při vzniku i zhoršování atopického ekzému ,který většinou vzniká v kojeneckém nebo raně dětském věku hraje mráz v zimním období často významnou roli .Taktéž lipobaze je vhodný krém ,ale stav se nemusí vždy zcela upravit. Je vhodné navštívit nejlépe dětského kožního lékaře , kte rý posoudí ,který krém je ve kterém období také s ohledem na kliniocký obraz onemocnění nejvhodnější. Doc. MUDr. Eliška Dastychová, CSc.

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 3 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 9 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 10 dny