Dobrý den, mám možná trochu hloupý dotaz. Posledních pár let mě při konzumaci některých jídel neovladatelně svědí špička nosu. Je to velmi nepříjemné a nejde to ovládnout ani v restauraci, prostě musím ten nos neustále žmoulat a škrábat a působí to asi dost trapně. Je možné, že se jedná o alergii na nějakou potravinu? Zkoušela jsem to vysledovat a mám podezření na škrob, ale možná se mýlím. Nevím ani, jestli takovýto projev alergie existuje, jinak na nic alergická nejsem. Omlouvám se za tento dotaz, který nejspíš působí jako vtip, ale věřte, že i takováto "blbina" umí pěkně znepříjemnit život. Za jakoukoliv radu předem moc děkuji.
Dotaz 3304
16. 7. 2010
Marta
Vyberte si produkty, které pomáhají
Ověřeno našimi zákazníky
Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

„Nakupoval som prvý krát a maximálna spokojnosť.
Tovar mal dostupnosť "Na objednání". Objednávka vytvorená v nedeľu 5.10.2025 18:30. Expedícia bola 13:00 a doručenie kuriérom 7.10.2025.
Čo dodať? Len toľko, že majú môj obdiv a takto si predstavuje služby zákazníkom.“
Tovar mal dostupnosť "Na objednání". Objednávka vytvorená v nedeľu 5.10.2025 18:30. Expedícia bola 13:00 a doručenie kuriérom 7.10.2025.
Čo dodať? Len toľko, že majú môj obdiv a takto si predstavuje služby zákazníkom.“
- Nákup u profesionálov
- Kvalitný a overený tovar
- Spoľahlivý e-shop s kamennou predajňou
- Expresná expedícia a doručenie
- Kvalitné poradenstvo a servis
- Dlhoročné skúsenosti, ktoré premietli do predaja a kvalitného poradenstva
Ověřený zákazník před 9 hodinami
„V tomto obchodě nakupujeme rádi celá rodina, vždy rychlost, spolehlivost. Oceňuji rady a články, erudovanost a tedy dobře vybranou nabídku výrobků pro alergiky. Porovnám si vždy cenu výrobku na Heurece a pokud tady není výrazně vysoká (což se mi ještě snad nestalo) tak...“
- spolehlivost
- kvalitní výrobky
- odborné články
- rady
Ověřený zákazník před 4 dny
„Spokojen“
Ověřený zákazník před 5 dny