Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 3922

Dobrý den,chtěla bych se zeptat...Může mít souvislost padání vlasů s alergií?Mám s vlasy pořád problémy.Už po porodu mi začaly vypadávat a nikdy s enevrátily do původního stavu.Před 5 lety mi zjistili vyšší hladinu testosteronu a řekli,že je to tím.Asi 3 roky jsem brala ampulky Eucapilu ašampon s kofeinem i vodičku.Výsledky nic moc,ale dalo s eto.Tedka mi zas epadají ve zvýšené míře vlasy.Bylo mi doporučeno jít na alergologii.Je fakt ,že po požití meruněk,broskví,paprik a rajčat někdy mé tělo se slije třeba na temení,okolo pasu atp.Nebo mě svědí hodně pokožka,že nemůžu nosit ani podprsenku,jak mi to vadí.Je možné,že s ejedná o nějakou formu alergie a měla by vliv na vlasy?Co byste mi doporučovali,abych udělala?Je mi 53 let a jsem po celkové ženské operaci.Děkuji za odpovědˇ.

vera

Odpověď

Dobrý den, Váš problém je potřeba rozdělit- zvlášť alergická reakce na potraviny ( došetření a řešení na alergologii), zvlášť výpad vlasů, který může velmi pravděpodobně souviset s hormonální situací v organismu. Vyšší hladina testoteronu, stav po odnětí vaječníků, věk a nepříznivá genetika ( výpad vlasů u přímých mužských příbuzných - tatínek, bratři, dědečci ) mají nežádoucí vliv na padání vlasů. Zde je zpravidla nutná trvalá udržovací léčba , doporučuji dále spolupracovat s kožním lékařem. S pozdravem D. Kaňovská MUDr. Daniela Kaňovská

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 3 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 9 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 10 dny