Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 3942

Dobrý den, už léta trpím tím, že na celé pokožce hlavy (nejvíce ve kštici) se mi tvoří rozsáhlá tvrdá šupinatá ložiska, pod kterými pokožka nedýchá a vlasy vypadávají.. Dříve mi můj kožní lékař nechal předepsat na vlasy Nizoral, ale po něm mě pokožka akorát pálila a svědila a to vše bez efektu. S přibývajícími lety se ložiska zvětšovala a jakmile se šupina strhne, pokožka mě strašně svědí a pálí. Toto vše začalo v okolí mé puberty a je mi nyní 27 let a množství vlasů ve kštici je zhruba třetinové a začalo se to šířit i kolem uší a první projevy jsou i na obličeji. Ráda bych se zeptala, jestli toto může být projevem atopického ekzému, popřípadě nějakého jiného alergického onemocnění (jsem od mala alergik) a nebo má léčitelka tvrdila, že toto může být způsobeno onemocněním jater a žlučníku, čemuž spíše nevěřím, protože se zažíváním výrazné obtíže nemám, akorát mě čas od času šíleně svědí kůže i na jiných místech. Děkuji Vám za případnou odpověď, s pozdravem Petra

Petra

Odpověď

Dobrý den, popisované projevy ve kštici nemusejí souviset s atopickým ekzémem a velmi pravděpodobně nejsou alergické povahy. Doporučuji návštěvu kožního lékaře, o nesnášenlivosti nizoral šamponu informujte- jsou možné i jiné varianty léčebných šamponů a roztoků. Pokud po první návštěvě nezaznamenáte léčebný úspěch, je vhodné dále s lékařem spolupracovat a nalézt nejvhodnější typ prostředku pro Vás- každý reaguje jinak. Počítejte s léčbou v řádu týdnů. S pozdravem D. Kaňovská MUDr. Daniela Kaňovská

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 3 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 4 dny
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 9 dny