Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 4036

Dobrý den,mám dotaz ohledně svéhe 60ti letého otce.Asi před rokem a půl prodělal spálu.Dostal penicilin,ale až když se mu olupovala kůže.Od té doby má stejně příznaky jako u spály,ale už asi po třetí během roku. Začne to tím,že mu není dobře,v puse se mu udělá spousty bolavých aftů,jazyk má barvu maliny a má pocit,jako by byl jazyk opařený.Po asi týdnu těhle příznaků mu do rána otečou rty.Pak se to zase zmírní a za další 3 dny znovu otok rtů.Momentalně tuhle nemoc prodělává.Pan doktor mu dal opět penicilin V 750 s tím,že se jedná o spálu,ale po 3 dnech užíváni má zase otoky rtů a nemoc se nelepší.šel znovu k lékaři a ten mu řekl,že má laringitidu.Prosím o radu,co to může být?Moc vám děkuji.

Romana

Odpověď

Dobrý den, je pro mě obtížné hodnotit zdravotní stav pacientů přes mail, navíc pokud jsou potíže ještě zprostředkované nějakým dalším člověkem. Pokud váš tatínek trpí těmito opakovanými obtížemi, bylo by vhodné provést kromě celkového vyšetření i podrobnější krevní testy. Pravděpodobná příčina potíží zřejmě nebude spála, je důležité, aby se odhalil původ jeho potíží. S pozdravem, MUDr. Lenka Mišunová, PhD.

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník včera
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 7 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 8 dny