Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 4158

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně syna a dcery. 6,5let.Syn je astmatik,bere Singulair a Aerius a na obličeji má takové nepatrné pupínky.Je to taková jakoby krupička,barva kůže.Prosím o co by se mohlo jednat?Mohlo by to být z léků?Nesvědí to,nijak neobtěžuje,někdy se mi zdá,že ta špička je jakoby bělavá.A na krčku,jak je ohryzek má hnědou olupující se kůži.Vypadá to jakoby špinavý krk,ale umýt to nejde,vydrhnout by to asi šlo.O co by se mohlo jednat?A prosím Vás u dcery,ketrá je alergička jsem objevila na ruce mezi paží a zápěstím (na opačné straně loktu v té jamce-přesně nevím jak napsat),takový jakoby neopálený flíček.Jakob lisinku?Děkuji za odpověď.PAvlína

Pavlína

Odpověď

ŘEšení kožních potíží po internetu je velmi obtížné, obvykle je třeba kůži vidět. V loketních jamkách bývá atopický ekzem, ale bez shlédnutí to nelze takto uzavřít, doporučuji návštěvu kožního lékaře. MUDr. Eva Orálková

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník včera
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 2 dny
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 7 dny