Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Mohou kapky Staloral způsobovat bolesti břicha?

Dobrý den, syn bere 2 roky kapky staloral,jen dvě kapky 3x za týden, protože mu z nich bývalo nevolno. Často trpí bolestmi břicha, chtěla bych se zeptat jestli by to s těmito kapkama mohlo souviset děkuji Messingová

Messingová Libuše

Odpověď

Dobrý den, 

dávkování 2 kapky 3x týdně je velmi slabé (běžná dávka je 8 kapek 3x týdně).  Nemyslím si tedy, že by bolesti břicha mohly souviset s podáváním vakcíny. Určitě ale můžete zkusit Staloral na cca 3 týdny vysadit. Pokud by se po vysazení Staloralu potíže zmírnily či vymizely, pak kontaktuje svého alergologa a domluvte se na dalším postupu.

S pozdravem, MUDr. Lenka Mišunová, PhD.

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • rychlé vyřízení objednávky
Ověřený zákazník před 18 hodinami
„Skvělá domluva, rychlé doručení“
Ověřený zákazník před 20 hodinami
  • rychlost
  • ceny
Ověřený zákazník včera