Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Alergická reakce na antibiotika. Předepsán V-Penicilin.

Dobrý den,můj syn dostal na angínu V-Penicilin 250mg.Před 3/4rokem měl alergickou reakci na Ospen sirup.Myslela jsem,že oboje jsou penicilin.atb.Obávám se,aby neměl znovu alerg.reakci,proto se ptám.Užívá je druhý den. Syn je alergik - vysoké trávy,rajče,vosa,oříšky. Děkuji Vám za odpověď.Gabriela

Gabriela

Odpověď

Dobrý den,

ano, máte pravdu, oba léky (Ospen, V-PNC) jsou penicilinová antibiotika. Prosím kontaktujte co nejdříve lékaře.

S pozdravem, MUDr. Lenka Mišunová, PhD.

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník včera
„Určitě všem doporučuji!!!“
  • Určitě musím vyzdvihnout ochotu zaměstnanců!!! Ve všem mi poradili a byli velice příjemní a milí.
Ověřený zákazník před 2 dny
  • Výborná komunikace, pokud se chcete i na něco zeptat ohledně používání.
Ověřený zákazník před 2 dny