Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 52

Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o odpověd na tento problém.PO slunění se mi objeví po celém těle drobné pupínky,které svědí.Dalo by se tomuto problému nějak předejít? V létě se chystám k moři,preventivně užívám beta-karoten.Nemůže to ovlivňit antikoncepce kterou léta užívám? Děkuji Jeništová.

Jeništová

Odpověď

Nejčastější formou kožních projevů po slunění, které popisujete, je solární dermatitida. Doporučuji vyšetření kožním lékařem.Kromě beta-karotenu se doporučuje zkusit efekt celkových antihistaminik (např.preparát Claritine, Zyrtec...), používat opalovací krémy s vysokým UV filtrem, léčebně v určitých případech speciální protizánětlivé lokální masti, preventivně se vyhýbat slunění. O konkrétní léčbě u Vás se poraďte s kožním lékařem. MUDr. Katarina Bartošová

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 4 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 10 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 11 dny