Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Červené skvrny na obličeji a krku po užití léků

Dobrý den,prosím o radu.Mám problémy s užíváním všech léků i doplňků stravy.Mám hypertenzi, vyzkoušela jsem už 10různých léků,ale po všech se mi udělaly na obličeji a krku červené skvrny,které bolí a pálí.Byla jsem na vyšetření na kožním a na alergologii,tam mně zjistili lupus,ale nikde mně nezjistili,proč mně dělají léky problémy.Tak neléčím hypertenzi ani lupus.Prosím,jestli je to možné,porad'te mně.Děkuji.Jana

jana

Odpověď

Dobrý den,

pokud Vám standardní farmakologické přípravky způsobují uváděné problémy, vyzkoušela bych alternativní způsoby léčby, např. homeopatii, tradiční čínskou medicínu, případně bylinnou terapii.

S pozdravem

Táňa, ProAlergiky.cz

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Rychlé dodání. Přestože celá sada nebyla skladem a byla dostupná až za 2 týdny, byla přednostně dodána alespoň část sady, kterou jsme mohli velmi rychle použít.“
Ověřený zákazník před 7 dny
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 9 dny
„Určitě všem doporučuji!!!“
  • Určitě musím vyzdvihnout ochotu zaměstnanců!!! Ve všem mi poradili a byli velice příjemní a milí.
Ověřený zákazník před 9 dny