Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 540

Dobrý den, jsem v devátém měsíci těhotenství a na těle se mi udělaly strie, které ted hrozně svědí a jsou na nich takové puchýřky. Každý den několikrát si místa natírám speciálním krémem na strie Elasti-Q, ale nepomůže to od svědění. Přibrala jsem jen 8 kilogramů a krém používám od začátku těhotenství. Poraďte mi prosím, jak nejlépe zmírnit následky a co by pomohlo od svědění. Předem děkuji za odpoveď

Eva

Odpověď

Vážená paní Evo, do klinického obrazu tvorby strií mírné svědění patří, ne však další popisované potíže. Je možné, že máte podráždění kůže právě po speciálním krému. Doporučuji tento vysadit a místa ošetřovat jen dříve tolerovaným krémem na tělo či obličej . Tvorba strií je závislá více na změně hormonální situace v organismu než na váhovém přírustku , ovlivnění zevní léčbou (masáže apod.) je možné jen omezeně. S pozdravem MUDr. Daniela Kaňovská

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 4 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 10 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 11 dny