Infolinka (všední dny 8.30–16 h)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16 h)
541 212 450

Dotaz 803

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu: mám 5 lettou dceru, která asi od 1,5 roku má problémy s nočním kašlem. Teprve letos v únoru 2006 nám byla stanoven diagnóza : reflux. Byli nám poskytnuty základní informace o této diagnóze a předepsán Helicid, který máme užívat při problémech /v našem případě při stále opakujícím se nočním kašli/. Helicid jsme nasadili, nicméně projevy jsou stále stejné, naopak se nám přidal i denní kašel a rýma. Informovala jsem o tom dětskou lékařku, která mi poradila na noc Zyrtec, "dietu". Kašel ale stále neustává, obzvláště teď v tomto období. Nevím si už rady, nejsem schopná rozeznat, zda je malá nastydlá, nebo se jedná o tuto "chorobu". Prosím Vás tedy moc o radu, na koho bych se mohla obrátit, nebo jak dále postupovat. Ještě jednou mnohokrát děkuji . S pozdravem Stříbrská Eva, Nové Strašecí

Stříbrská Eva

Odpověď

Dobrý den, diagnosa refluxu byla stanovena pH metricky? - jiné postupy totiž nejsou dostatečně validní. Jednoznačně Vám doporučím alergolgické vyšetření mohlo by se jednat o počínající astma. MUDr. Tomáš Rohovský

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Dodání proběhlo rychleji, než jsem myslel. V neděli v noci objednáno, přes neděli doručeno přepravce a v pondělí ráno bylo na výdejním místě. Super. Doporučuji.
  • Navíc jsem dostal tajnou slevu na filtr, který jsem již delší dobu sledoval, jestli bude v akci a pořád nic, takže se rozhodně hodilo a rovnou jsem využil. Děkuji
Ověřený zákazník před 3 hodinami
  • Kvalitní materiál
  • Rychlost odeslání
Ověřený zákazník před 2 dny
„Naprostá spokojenost se vším. Nakupuji u nich pravidelně a zboží je dodáno vždy rychle a v pořádku. Rychlá je vždy i komunikace. A i v případě uplatněné reklamace inhalátoru vše proběhlo hladce, reklamace byla vyřízena vstřícně a ve velmi krátké době. Úžasná paní Kubíková z...“
Ověřený zákazník před 7 dny