úvod Proalergiky.cz > Poradna > Může lék Zenaro způsobovat pálení žáhy?

Odpověď na dotaz

Může lék Zenaro způsobovat pálení žáhy?

Silvie:

Dobrý den, moje sedmiletá dcera bere dlouhodobě ZENARO byl u ní diagnostikován reflux. Chtěla bych se zeptat jestli máte nějakou zkušenost, že by mohlo ZENARO způsobovat pálení žáhy. A jestli by pro ni nebyl vhodnější nějaký jiný lék. Děkuji.

Odpověď:

Dobrý den,


lék Zenaro nezpůsobuje pálení žáhy. Pokud jí lék vyhovuje, není důvod léčbu měnit.


Je ale pravda, že se alergická onemocnění a pyrosa (pálení žáhy) vyskytují často spolu u jednoho pacienta.


S pozdravem, MUDr. Lenka Mišunová, PhD.

Podobné:  Ostatní

Datum vložení dotazu:  13.02.2017

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Může mít vyloučení lepku a mléka ze stravy pozitivní vliv na chování dětí s ADHD a autismem?
Může mít vyloučení lepku a mléka ze stravy pozitivní vliv na chování dětí s ADHD a autismem?

Jestli očekáváte článek o převratném objevu či výsledky studie, která by byla...

7 důvodů proč používat čističku vzduchu
7 důvodů proč používat čističku vzduchu

Připravili jsme pro vás 7 důležitých argumentů, proč by mohla být čistička vzduchu...

Čističky a zvlhčovače vzduchu
Čističky a zvlhčovače vzduchu

Jak poznat, kdy je vhodnější pořídit čističku vzduchu a kdy zvlhčovač? Jaké problémy...

Syndrom dráždivého tračníku
Syndrom dráždivého tračníku

Syndrom dráždivého tračníku, syndrom dráždivého střeva či IBS (z angl. Irritable...

Nová služba: Hotelový pokoj pro alergiky
Nová služba: Hotelový pokoj pro alergiky

I alergici cestují. Tato myšlenka stála za zrodem myšlenky, jak dále rozšiřovat...

Úklid u alergiků: Zaměřte se na alergeny, ne na bakterie
Úklid u alergiků: Zaměřte se na alergeny, ne na bakterie

Jak předcházet hromadění alergenů? Jaká pravidla platí pro nejběžnější alergie - na...

Poradna 1 271 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, prosím Vás o informaci, zda užívání p.o. přípravku Staloral300 v těhotenství je bezpečné? Krátce po nasazení terapie jsem otěhotněla....

Zobrazit poradnu