Odpověď na dotaz

Gabina:

Dobrý den,

měla bych dotaz ohledně anitkoncepce. Asi pul roku mi nadměrně padají
vlasy - celoplošně ale nejvíce to jde vidět na temeni. Byla jsem na kožní
- duvod zatím nezjistila. Chodím od ledna na alergo - břízovité. Píchají mi injekce ale stále mám ucpaný nos a špatně se mi dýchá. NEmůže padání vlasů byt způsobeno temito injekcemi či snížením imunity? Děkuji

Odpověď:

Dobrý den, tento nežádoucí efekt u alergenové imunoterapie či imunodefektu
není v literatuře popsán a ani já jsem se s ním nesetkal

MUDr. Tomáš Rohovský

Podobné:  Ostatní

Datum vložení dotazu:  09.10.2006

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Může mít vyloučení lepku a mléka ze stravy pozitivní vliv na chování dětí s ADHD a autismem?
Může mít vyloučení lepku a mléka ze stravy pozitivní vliv na chování dětí s ADHD a autismem?

Jestli očekáváte článek o převratném objevu či výsledky studie, která by byla...

7 důvodů proč používat čističku vzduchu
7 důvodů proč používat čističku vzduchu

Připravili jsme pro vás 7 důležitých argumentů, proč by mohla být čistička vzduchu...

Čističky a zvlhčovače vzduchu
Čističky a zvlhčovače vzduchu

Jak poznat, kdy je vhodnější pořídit čističku vzduchu a kdy zvlhčovač? Jaké problémy...