Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Vyrážka a pupínky na kůži při užívání vakcíny Staloral 300

Dobrý den, začala jsem brát vakcínu Staloral 300 a po nějaké době jsem se osypala na stehnech a udělaly se mi pupínky kolem pusy. Na akné netrpím a ekzém mám už 10 let vyléčený, pupínky nesvědí, je možné, že je to z vakcíny?

Aneta

Odpověď

Dobrý den, Aneto,
taková reakce na alergenovou vakcínu je možná. Může a nemusí jít o alergickou reakci na alergen ve vakcíně. Doporučuji návštěvu praktického lékaře, ať víte, o jakou vyrážku jde, a dohodnete se s lékařem na případné úlevové léčbě.

Michal, ProAlergiky

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Kvalitní obchod
Ověřený zákazník před 21 hodinami
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 6 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 12 dny