Infolinka 541 212 450



Vyrážka po barvení vlasů

Otázka:

Dobrýden, prosím Vás o radu.Po nabarvení vlasů běžně dostupnými barvami mě hodně natečou oči ,objeví se mi vyrážka na krku ,na uších.Hodně to svědí a za ušima se objevuje hnisavý sekret.Bydlím ve Strakonicích a na imunologii mi řekli,že si mám přestat barvit vlasy.Myslím si že to není řešení. Děkuji za odpověd Pavelková

Tazatel:

Pavelková Milada

Odpověd:

Dobrý den, paní Pavelková,

nevím, jestli Váš příspěvek chápu správně, protože neobsahuje konkrétní otázku. Neuspokojila Vás rada na imunologii proto, že jste se nedozvěděla více, nebo proto, že byste si ráda vlasy nadále barvila? Můžete být alergická na nějakou složku, kterou tyto barvy obsahují, nejčastěji parafenylendiamin (PPD). Jestliže Vám způsobují popisované reakce, nepoužívejte je. Buď si vlasy nebarvěte, nebo můžete vyzkoušet přírodní rostlinné barvy, které tyto složky neobsahují, např. Logona, Sante. Počítejte však s tím, že intenzita těchto barev není tak silná jako u běžných chemických barev.

S pozdravem

Táňa, ProAlergiky.cz