Zde jsou podrobnosti o tom, za jakých podmínek jsme schopni garantovat doručení do Vánoc:
Kurýrní služby + Balíkovna + Zásilkovna
-
objednávejte nejpozději 21. 12. do 14 hodin – platí na produkty, které máme na skladu e-shopu
-
doba doručování zásilek se může nárazově v některých lokalitách protáhnout na 2–3 pracovní dny od expedice
- v případě doručování objednávky na výdejní místo (Balíkovna, Zásilkovna) může dopravce nahradit přeplněné místo nejbližším volným místem
-
výdejní místa kvůli náporu zásilek zkracují doby, po které objednávka čeká na vyzvednutí (výdejní boxy 2 dny, kamenné výdejny 4 až 7 dnů dle dopravce), sledujte proto aktuální instrukce dopravců
Osobní odběr Brno-Židenice, Olomoucká 7
-
produkty dostupné na skladu Brno objednávejte nejpozději 22. 12. do 14 hodin
-
produkty nedostupné na skladu Brno, ale dostupné na skladu e-shopu objednávejte nejpozději 18. 12. do 16 hodin
-
objednávku si můžete vyzvednout do 23. 12. ve standardní otevírací době do 17 hodin
Více času na vrácení zboží
Netrefili jste se dárkem od nás do vkusu nebo velikosti obdarovaného? Pokud by produkt zakoupený v našem e-shopu z jakýchkoli důvodů nevyhovoval, můžete nám jej vrátit v prodloužené lhůtě až do 31. 1. 2026. Tato služba se vztahuje na zboží převzaté zákazníkem v období od 1. 11. do 24. 12. 2025. Platí stejná pravidla jako při vrácení v prodloužené 30denní lhůtě, tj. že produkt musí být nepoužitý, kompletní a v originálním obalu.
Provozní doba o vánočních prázdninách
Objednávky z e-shopu vyřizujeme a expedujeme ve dnech 27. až 31. 12. a 2. 1.
Naše zákaznická linka bude v provozu každý všední den kromě 31. 12.
Showroom a výdejna objednávek Brno-Židenice bude mít od 29. 12. do 2. 1. zavřeno z důvodu dovolených.
Děkujeme vám za shovívavost a přejeme co nejklidnější prosinec!
Váš tým portálu ProAlergiky