Společnost DPD přešla na konci ledna 2021 na nový informační systém, který, jak jsme se později dozvěděli, zatím není schopen zpracovat některé zásilky, převážně ty s dobírkami. I když tyto zásilky expedujeme včas, uváznou na doručovacím depu a DPD je odmítá doručit. Na webové stránce s detaily o zásilce se objeví strohé sdělení "Informace k zásilce nejsou kompletní".
DPD na vyřešení závady údajně pracuje. Zákazníky, které tento problém již postihl, jsme informovali a individuálně s nimi hledáme náhradní řešení, jak objednané zboží co nejrychleji doručit.
Aby počet čekajících zákazníků dále nerostl, v e-shopu jsme od 5. 2. 2021 museli dočasně pozastavit možnost úhrady zásilky dobírkou v případě využití kurýrní služby DPD. Dostupné jsou jen on-line platby a klasický bankovní převod.
Ostatní dopravci naštěstí aktuálně fungují bez problémů a možnosti plateb nejsou nijak omezené. Omlouváme se všem za komplikace!
Aktualizace 22. 2. 2021: Vypadá to, že se firmě DPD podařilo informační systém nastavit, protože zásilky podané v uplynulém týdnu se daří doručovat. Možnosti dopravy již opět nabízíme v plném rozsahu.