Infolinka 541 212 450



Jak užívat přípravek Combair? Alergické reakce po alergenové imunoterapii.

Otázka:

Dobrý den, je mi 38 let a cca ve 30 letech jsem zjistil, že jsem alergický na břízu. Prošel jsem 5 letou injekční léčbou, kterou jsem ukončil před dvěma lety. Před cca 5-7 dny opět začala rýma, asvědění v krku atd. Na tyto příznaky mám Dasseltu. Krom toho mě trápí suchý dráždivý kašel. Takže jsem šel k paní doktorce na kontrolu. Spirometrie v pořádku, ale prý mám zánět dolních cest dýchacích. Na dalším měření "Delfín", kterého jsem v pohodě přefoukl, ale prý mám vysoký obsah dusíku ve výdechu, což by mohlo vést k astmatu...Vůbec tomu nerozumím co mám teď dělat. Jsem objadnaný za měsíc na kontrolu. Poraďte mi prosím jak se zánětu zbavit. Dostal jsem Combair, ale nevím jak užívat, jak často jak dlouho, mám z toho hlavu jak balón. Astma by pro mě znamenalo konec v zaměstnání. Jsou i jiné možnosti jak se zbavit tohoto zánětu? Děkuji.

Tazatel:

Radim

Odpověd:

Dobrý den,

v rámci internetové poradny nejsme schopni k Vašemu zdravotnímu stavu dát jiné konkrétní doporučení než vyčkat na další vyšetření. Bohužel žádná jednoduchá ráda, jak zánět vyléčit, neexistuje.

Jelikož Vám byl lék Combair k inhalaci předepsán, měl by jste být lékařem informován o jeho užívání, popř. lékárníkem při jeho vydání. Doporučuji obrátit se na svého ošetřujícího lékaře, aby Vám sdělil správné dávkování.

S pozdravem

Táňa, ProAlergiky.cz