Odpověď na dotaz

Helga Pechová:

Dobrý den, měla bych prosbu o názor na možnou alegii na lék. Jsem slabší alergik - pyl, plíseň, roztoči, peří, ale opakovaly se mi během roku infekty. Lékař nasadil Luivac, ve 3.týdnu užívání jsem prodělala celkový asi hodinový kolaps - brnění celého těla,zimnice, otoky kotníku, rukou i na krku a jazyku. Dnes je to měsíc od vysazení,postupně otoky opadávaly,ale stále mě pálí kotníky - pravý natéká,pálivá bolest nártů, občas bolest kloubů,občas bolí různé svaly, za krkem, pociťuji tlak na hlavě. Imunolog i obvodní lékař vyloučili možnou reakci na Luivac,ale na revmatologii naopak pí.doktorka připustila až takto silnou reakci na tento lék. Je možná takováto reakce na Luivac? Imunolog do budoucna uvažuje o znovuužívání,ale mám z dalšího užívání obavy. V posledním výtěru krku nalezen stafylokok.
Děkuji moc za názor
Helga Pechová

Odpověď:

Dobrý den, podobnou rekaci na Luivac jsem nezažil, nečetl jsem o ní, ani
jsem o ní neslyšel. Osobně ji nepovažuji za možnou. Na druhou stranu pokud
máte z braní tohoto léku obavu, tak je nutné to sdělit lékaři. Dobrý lékař
Vás jistě do braní tohoto preparátu nutit nebude

MUDr. Tomáš Rohovský

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  15.03.2007

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 105 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den mám dotaz dcera měla opravdu silnou alergii na antibiotika skončila s hospitalizována na interně měla vyrážku po celém těle a zůstali ji...

Zobrazit poradnu